OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Delta söker för vår kunds räkning en interim redovisningsekonom med rapportering/controller erfarenhet på 50%.
Vår kund
Vår kund sitter i stora lokaler centralt i Stockholm. Det är ett Facility Management bolag som har kunder inom kontors service som städ, reception, vaktmästeri, hyr ut konferenslokaler m.m. Kunden vill att du tar hand om redovisningen i bolaget och fakturering. Enligt kunden behövs en översyn av processer för att styra upp och förbättra rutinerna. Start omgående och varaktighet 3-4 månader.
Din profil
För att lyckas i rollen ser kunden att du har en bra redovisningsgrund att luta dig tillbaka på. Redovisning är förhållandevis grundläggande, men rollen kan även, för rätt profil, inkludera rapportering och en del controlling till affärsområdeschefen . Du bör ha ett intresse av att skapa processförbättringar och rutiner för att förenkla rapporteringen. Tjänsten är på 50% med start omgående. Administration så som att ha koll på avtalen ingår också. Kunden ser att du är en positiv, ansvarstagande, social och noggrann person.
Skallkrav
- 3-5 års redovisningsvana
- Självständig i Månadsbokslut
- Hands On med AP,AR, och fakturering
Meriterande
- Tidigare arbetat med kundservice
- Erfarenhet av Visma
- Arbetat med Palette
- Rapportering i Ocra
- Styrt upp rutiner
Låter det intressant? Tveka inte att skicka in din ansökan via vår hemsida. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut. Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida!
careers.deltaconsulting.se (https://careers.deltaconsulting.se/)
Vid frågor, kontakta Katarina Söderberg på Katarina@deltaconsulting.se eller 070-566 50 58. Välkommen med din ansökan!
Om Delta Consulting Vi på Delta Consulting är specialister på ekonomipersonal. Vår vision är att skapa en helt ny standard.
Vi jobbar dagligen med att skapa möten mellan ekonomer och företag där ekonomer jobbar. I vårt arbete hjälper vi våra kandidater att ta nästa steg i karriären samtidigt som vi hjälper våra kunder att hitta rätt person. Vi förmedlar både permanenta anställningar och temporära anställningar i form av uthyrning och interim.
Vår verksamhet styrs av våra tre ledord: noggrannhet, långsiktighet och positiv förändring. Oavsett om du är i början av din karriär eller en erfaren CFO är vi din självklara samarbetspartner när det är dags för en ny utmaning.
Kontaktpersoner på detta företaget
Christoffer Rozenbachs
073-928 59 86
Olle Olsson