OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
På Azets får du vara en del i den fortsatta utvecklingen av ett modernt och väletablerat outsourcingbolag som samarbetar med några av Sveriges mest välrenommerade bolag.
Tillsammans med det närmsta teamet på 5 stycken redovisningskonsulter tillhör du vår Internationella/small avdelning med cirka 20 anställda. Alla i ditt team har arbetat flera år med redovisning och kunskapsutbytet är stort. Vi arbetar med olika kunder i varierande storlek och arbetet utförs i nära samarbete med kund i flera delmoment Här får du kundansvar vilket även inkluderar ansvar för kontinuerliga effektiviseringar i processerna. Vi har en nära relation till våra kunder där de har en stor tilltro till oss och sätter ett högt värde på vår kunskap.
Som redovisningskonsult är du en självständig och proaktiv rådgivare för kunderna, som tillsammans med dem utvecklar deras affär. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat bokslutsarbete, årsredovisning och inkomstdeklaration. Mycket av det löpande arbetet utförs av våra kollegor i Rumänien och du säkerställer kvalitet och leverans utifrån deras arbete. Utöver detta bidrar du även genom att stötta kollegor och fånga upp eventuella behov av nya tjänster hos kunderna.
På Azets får du vara en del i den fortsatta utvecklingen av ett modernt och väletablerat outsourcingbolag som samarbetar med några av Sveriges mest välrenommerade bolag.
Tillsammans med det närmsta teamet på 5 stycken redovisningskonsulter tillhör du vår Internationella/small avdelning med cirka 20 anställda. Alla i ditt team har arbetat flera år med redovisning och kunskapsutbytet är stort. Vi arbetar med olika kunder i varierande storlek och arbetet utförs i nära samarbete med kund i flera delmoment Här får du kundansvar vilket även inkluderar ansvar för kontinuerliga effektiviseringar i processerna. Vi har en nära relation till våra kunder där de har en stor tilltro till oss och sätter ett högt värde på vår kunskap.
Som redovisningskonsult är du en självständig och proaktiv rådgivare för kunderna, som tillsammans med dem utvecklar deras affär. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat bokslutsarbete, årsredovisning och inkomstdeklaration. Mycket av det löpande arbetet utförs av våra kollegor i Rumänien och du säkerställer kvalitet och leverans utifrån deras arbete. Utöver detta bidrar du även genom att stötta kollegor och fånga upp eventuella behov av nya tjänster hos kunderna.
För att lyckas i rollen ser vi att du:
* Har förmågan att fokusera på det långsiktiga målet
* Att planera och organisera din dag är en självklarhet för dig
* Vill dela med dig av din input och har förmåga att ta ägandeskap
* Du har en bakgrund inom redovisning och är självgående gällande avstämningar, rapportering, årsbokslut, årsredovisning och inkomstdeklaration
* Du har en god kommunikativ förmåga i både tal och skrift på engelska och svenska
* Du har en god förmåga att konsultera och kommunicera med kunder
* Då vi arbetar i en föränderlig miljö vill vi att du ska vara ivrig på att få lära dig nytt samtidigt som du vågar utmana det befintliga.
Det är viktigt att du brinner för den rådgivande rollen inom redovisning och har lätt för att lära dig ny teknik. Som person är du trygg i att utveckla arbetssätt eller processer där du även har analytisk förmåga att proaktivt kunna hitta förbättringsområden för att förstärka och utveckla kundrelationer.
Vad vi erbjuder:
Azets hjälper tusentals företag med deras ekonomi, lön och HR så kunderna kan fokusera på sin kärnverksamhet. Totalt är vi 6500 anställda, varav 300 i Sverige. Här på Azets är samarbete ett nyckelord och vi hjälps åt i våra utmaningar, motiverar varandra och strävar framåt. Du som medarbetare får:
* Smarter working – ett arbetssätt som ger dig flexibilitet att arbeta både hemifrån och på kontoret för en bra balans mellan arbete och privatliv. Du erbjuds också en komplett hemarbetsplats.
* Utbildning inom Självledarskap (Franklin Coveys) som vi tillämpar på hela bolaget. Samt andra utvecklande utbildningar
* Massage på kontoret, schysst friskvårdsbidrag & hälsofrämjande aktiviteter
* Kontinuerligt utvecklande arbetsuppgifter och möjlighet till internkarriär
Sök tjänsten redan nu då vi intervjuar löpande!
Frågor? Kontakta Mika Grujcic, Avdelningschef (mika.grujcic@azets.com)
#LI-hybrid #LI-MK1
Kontaktpersoner på detta företaget
Cecilia Jerresand
+46 705612483
Anders Fryxell
+46 70 921 43 82
Erik Bekkåsen
+47 95919249