OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi ett mindre familjärt företag som behöver utöka vårt team med en redovisningskonsult till vårt kontor som är beläget i centrala Stockholm.
Du kan se fram emot ett nära samarbete med våra kunder som finns i olika branscher och du kommer att ha varierande arbetsuppgifter såsom:
· Leverantörsfakturahantering
· Bokföring
· Bokslutsarbete
· Upprätta årsredovisningar
· Löneadministration
· Övriga administrativa arbetsuppgifter
Hos oss sätts alltid kunden i fokus och en hög servicenivå är för oss en självklarhet. Vi anpassar våra tjänster utifrån kundens behov och våra ledstjärnor är kvalitet och effektivitet.
Vi erbjuder dig ett roligt och omväxlande arbete med stora utvecklingsmöjligheter i ett växande och stabilt företag. Vi uppmuntrar till lärande och ser till att det finns stöd till fortbildning. Arbetsmiljön präglas av ett prestigelöst och öppet klimat där det finns gott om kompetens. Det är viktigt för oss att du kan vara med och påverka din egen och företagets utveckling.
Om dig
Vi söker dig som har arbetat inom redovisningsbranschen tidigare med minst ett års erfarenhet.
Vi ser gärna att du har erfarenhet av att ha arbetat i Fortnox eller annat ekonomisystem.
Du behärskar det svenska språket i såväl tal som skrift. Som person är du snabblärd, har ett prestigelöst förhållningssätt, god analytisk förmåga samt är lösningsorienterad. Du har en god förmåga att kunna kombinera din noggrannhet med effektivitet i dina utföranden.
Som redovisningskonsult har du kontakt med ett flertal kunder och därför är det viktigt för oss att du har en vilja att skapa och bibehålla långsiktiga relationer.
Du erbjuds
En roll som redovisningskonsult på en ekonomibyrå med familjär atmosfär där du får chans att utvecklas inom din yrkesroll.
Vi tillämpar flexibla arbetstider och det finns möjlighet att arbeta på distans eller hemma ibland.
Tjänsten omfattar heltid med start omgående.
Varmt välkommen att skicka din ansökan till
info@mbcontroller.se