Redovisningskonsult till familjärt och trevligt företag

Redovisningskonsult till familjärt och trevligt företag

Arbetsbeskrivning

Vårt uppdrag:
Just nu söker vi på Avanzera en redovisningsekonom till en av våra kunder för ett uppdrag som kommer att pågå under rekryteringsprocessen av en ny ekonomiansvarig.
Vår kund är ett familjärt och trevligt företag med placering i Stadshagen.

Vi söker dig som arbetar som självständig redovisningsekonom idag och som trivs i en bred roll där du får möjlighet att vara med från ”ax till limpa”.
Tjänsten är en på heltid och uppdraget väntas pågå i minst 3 månader!


Arbetsuppgifter:
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är:

• Boka verifikationer
• Avstämningar
• Ta fram underlag till årsbokslut
• Momsredovisning till skatteverket samt periodisk sammanställning
• Kund- och leverantörsreskontra
• Beräkning utav löner och övrig lönehantering för ca 15 personer


Din bakgrund:
Kvalifikationer och erfarenhet:
Vi tror att du har relevant utbildning inom redovisning och lön. Vidare så tror vi att du kommer att trivas i rollen om du har bred erfarenhet av arbete med redovisning och är van vid att arbeta med varierande arbetsuppgifter. Har du arbetat i Hogia Lön så är det meriterande men ej ett krav. Vi ser gärna att du har goda kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift.

Personliga egenskaper:
Då rollen är bred är det viktigt att du har en prestigelös inställning till att ta dig an uppgifter såväl högt som lågt. Du är flexibel och har god samarbetsförmåga. Vi tror även att du har lätt att anpassa dig till nya förutsättningar och har en lösningsorienterad attityd.



Om oss:
Avanzera har funnits sedan 1998 och är ett auktoriserat företag och har över 100 anställda. Vi vet att varje person är unik och därför månar vi om att ditt nästa steg i karriären ska ge dig kunskap och erfarenhet som just du strävar efter. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och vill att du ska må bra och trivas i samarbetet med oss! Vi är din expert inom konsult- och rekryteringstjänster. Läs mer om oss på www.avanzera.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Anna Kalzén
0700-90 54 91
Camilla Jonsson
0854528304
Helena Elvin Guillemain
0854528305
Malin Klingberg
0854528307
Malin Klingberg
08-54528307
Iren Sayar
0700-905 492
Camilla Jonsson
08 - 545 28 304
Malin Klingberg
08-54520307
Cecilia Wiborg

Malin Klingberg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Avanzera AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 januari 2020
  • Ansök senast: 9 mars 2020

Besöksadress

Box 853, Stockholm
None

Postadress

Box 853
Stockholm, 10137

Liknande jobb


1 november 2024

Chief accountant

Chief accountant

22 november 2024

Hyrköp - Redovisningsekonom med inslag av controlling

Hyrköp - Redovisningsekonom med inslag av controlling

22 november 2024

Redovisningsekonom

Redovisningsekonom

22 november 2024