Redovisningskonsult till VVDR

Redovisningskonsult till VVDR

Arbetsbeskrivning

VVDR Redovisning AB är en lokal redovisningsbyrå med bas i Årjäng. Här arbetar vi med allt från de dagliga rutinerna kring betalningar och fakturering till årsbokslut och redovisning. Vi är flexibla och lägger stor vikt vid den personliga kontakten. Det gör att vi enkelt kan anpassa servicenivån efter vad som passar våra kunder bäst. Vi har många års erfarenhet kring att samarbeta med små- och mellanstora företag och vet därmed hur viktigt det är att kunna fokusera på verksamheten, medan vi hjälper till med ekonomi och redovisning.

Om Redovisningsbyrån VVDR
VVDR är en byrå som riktar sig mot små och medelstora bolag där de hjälper sina kunder med allt ifrån årsbokslut, löpande redovisning och blir i stort sett kundföretagets egen ekonomiavdelning. Med ett dedikerat team bestående av fem erfarna medarbetare erbjuder förtaget skräddarsydda och kostnadseffektiva lösningar för främst företag, men även privatpersoner.

Vad kan du förvänta dig hos oss?

• En varm och familjär arbetsplats, med frihet under ansvar och ständiga möjligheter till personlig och professionell utveckling.
• Ett härligt och sammansvetsat team, där de hjälper varandra att lyckas.
• En trygg och inkluderande arbetsmiljö som främjar mångfald och modernitet.

Arbetsuppgifter

• Sedvanligt ekonomiarbete som löpande redovisning, månads- och årsbokslut, moms- och skattehantering samt framtagande av ekonomiska rapporter.
• Vara en rådgivande part gällande de ekonomiska faktorerna till våra kunder.
• Förekommande ad-hoc uppgifter på kontoret.

Kvalifikationer för rollen:

• Du har en akademisk examen inom ekonomi alternativt har du en 2-årig examen från YH/KY-utbildning med inriktning redovisning.
• Har goda kunskaper i svenska och engelska.
• Har systemvana och erfarenhet av att jobba i affärssystem, exempelvis Fortnox, Microsoft Dynamics eller Capego.
• Gärna erfarenhet av att jobba med ekonomi, försäljning eller service.

Stor vikt kommer läggas vid dina personliga egenskaper, och för att trivas och lyckas i rollen tror vi att du är

• Initiativtagande och trivs med att arbeta självständigt, och räds inte för att hugga tag i arbetsuppgifter.
• Kommunikativ eftersom att rollen innebär mycket kundkontakt är det viktigt att du är social, och bra på att bygga långsiktiga relationer.
• Flexibel och serviceinriktad, rollen medför en varierad arbetsdag och många olika kunder som är i behov av olika tjänster. Det gäller att vara flexibel och för att snabbt kunna parera olika uppgifter.

Placeringsort för tjänsten är Årjäng, med viss möjlighet till distansarbete.

Hur söker du?
Din ansökan vill vi ha senast den 10 december 2023. Ansöker gör du via länken nedan. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vänta därför inte med din ansökan.

Om du har frågor om tjänsten, kontakta Julia Låbbman på Qtym på 073- 674 43 30 alt julia.labbman@qtym.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Qtym
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 november 2023
  • Ansök senast: 10 december 2023

Liknande jobb


Redovisningskonsult - Extra

Redovisningskonsult - Extra

3 oktober 2024

3 oktober 2024

2 oktober 2024

Kundansvarig redovisningskonsult, Järfälla

Kundansvarig redovisningskonsult, Järfälla

2 oktober 2024