Redovisnings/kontorsassistent

Arbetsbeskrivning

Vår kund tillhandahåller revisions- och redovisningstjänster för små och medelstora ägarledda företag främst i västra Sverige. Huvudsakliga arbetsuppgifter och ansvarsområden . Registrering av kund- och leverantörsfakturor . Registrering av in- och utbetalningar . Enklare bokföringsarbete/avstämning . Allmänna kontorsgöromål Tjänsten är placerad på vårt kontor i Göteborg. Bakgrund och kvalifikationer Du får gärna ha någon erfarenhet av redovisning/bokföring sedan tidigare med det är inte nödvändigt. Personliga egenskaper Vi söker dig som är noggrann, självgående, effektiv och stresstålig. Anställningen är en uthyrning på heltid och startar omgående. Projektet varar under 2-3 månader men det finns stor möjlighet att tjänsten övergår i en fast anställning. Så ansöker du Du ansöker till tjänsten genom maila personligt brev och CV. Senast måndagen den 27 aug 2007 vill vi ha din ansökan.

Kontaktpersoner på detta företaget

Marcus Enochsson
040-615 16
Catarina Svensson
040-615 16 00

Sammanfattning

Besöksadress

GUSTAV ADOLFS TORG 12
MALMÖ

Postadress

GUSTAV ADOLFS TORG 12
MALMÖ, 21139

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010