Regional Account Manager - Tunstall

Arbetsbeskrivning

Tunstall är ett brittiskt världsledande företag inom trygghetsteknik och systemlösningar som underlättar och förbättrar vård och omsorg av äldre, funktionshindrade och kroniskt sjuka. Företaget grundades i Storbritannien 1957 och är med över 3600 anställda ett globalt företag som utvecklar, tillverkar och tillhandahåller trygghetssystem i mer än 30 länder över hela världen. 3 miljoner brukare utnyttjar idag Tunstalls produkter och tjänster. Tunstall Nordic AB ? Sverige, Danmark, Finland & viss export - har ca 300 anställda och en omsättning på ca 500 MSEK. Den svenska verksamheten - Tunstall AB ? sysselsätter ca 230 personer, med en omsättning på ca 300 MSEK. Huvudkontoret ligger i Malmö. Mer info om företaget finner du på http://www.tunstallnordic.com

Vi söker dig som redan visat framfötterna i en säljande/konsultativ roll med ett stort antal kontakter på olika nivåer i kommunala och privata företag.

Som kundansvarig säljare hos Tunstall jobbar du med kvalitetsprodukter och marknadens mest kompletta helhetslösningar för trygghetssystem inom modern vård och omsorg. Ditt huvudfokus kommer att ligga på nykundsbearbetning, men du förväntas också ta ansvar för våra befintliga kunder genom att upprätthålla goda och långsiktiga relationer samt ett kontinuerligt arbete med att utveveckla kunden. Ditt arbetsfält blir Stockholmsregionen och du utgår från vårt kontor i Solna.

Det här är en tuff utmaning och det kommer att krävas en hel del av dig för att lyckas. Du behöver ha ett brinnande intresse för säljaryrket, en vana att arbeta med CRM-system och ett strukturerat och disciplinerat arbetssätt. Ett naturligt intresse för omvärldsbevakning och ett speciellt intresse för utvecklingen inom vård och omsorg kommer du också att ha nytta av. Att ha konkreta mätbara mål att jobba mot triggar dig då du är en gedigen tävlingsmänniska. Du har inget emot att det syns i lönekuvertet när du gör bra ifrån dig, men det du går igång på allra mest är nog känslan av att ha gjort ett riktigt bra arbete och att få bidra till företagets framgångar genom att hjälpa kunder med riktigt bra lösningar.

Om viljan att lyckas är din drivkraft och du känner igen dig i beskrivningen ovan är vi övertygade om att du kommer att trivas hos oss. Du har ett framgångsrikt och expansivt företag med ett starkt varumärke i ryggen och ingår i ett säljteam bestående av mycket kompetenta och engagerade kollegor. Du kommer att ha tjänstebil, fast lön + resultatbaserad provision samt goda utvecklingsmöjligheter.

Intresserad? Registrera då din ansökan via vår rekryteringskonsult Exelect AB genom att klicka på sökknappen nedan/denna länk: https://tech.interspeedia.com/jobs/18218.39219.36139.1
Eventuella frågor besvaras av Anders Hanberg 070-4139903. Vi behandlar ansökningar löpande, så vänta inte med din ansökan.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Runow
08-586 101 00
Rekryteringskonsult Anders Hanberg
0858610110 0704139903
Rekryteringskonsult Inger Östlund
0765261403
Rekryteringskonsult, Exelect AB Carina Runow
0858610110
Rekryteringskonsult Anders Hanberg
0858610110 0704139903
Rekryteringskonsult Carina Runow
0858610110

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Exelect AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Publicerat: 12 juli 2016

Besöksadress

Bergviksgatan 27
None

Postadress

Bergviksgatan 27
SÖDERTÄLJE, 15250

Liknande jobb


Account manager

23 december 2024

25 december 2024

25 december 2024

23 december 2024