OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om rollen
I rollen som Regional Administration Partner, kommer du att arbeta strategiskt och taktiskt över hela regionen med frågor som rör verksamhetsutveckling och gemensamma arbetssätt i en spännande och expansiv bransch. Inom rollen finns tre fokusområden: marknadssupport i form av arbete med regionala marknadsprojekt och sociala medier samt hemsidor, affärssupport kopplat till debitering, bokning och affärssystem samt projektledning inom ramen för de förändringsuppdrag som genomförs inom regionen. Vi är på en intressant och utvecklande resa inom AniCura och dina arbetsuppgifter består i att driva och optimera processer och rutiner, driva förändringsprojekt samt ansvara för marknadsaktiviteter inom regionen.
Om dig
För att passa i rollen ser vi att du trivs med att arbeta i förändring och leda andra i förändring - från initiativ till genomförande och resultatuppföljning. Du är van att arbeta självständigt och driva arbetet med att ta fram processer och sätta rutiner. Du har en stark kommunikativ förmåga där tydlighet, förtroende och lyhördhet är tongivande. I en supportroll är du en lösningsorienterad och omtänksam partner till dina uppdragsgivare och kollegor.
Din analytiska förmåga innebär att du lätt kan sätta dig in i olika verksamheter och uppdrag och ser såväl helhet som detaljer.
Din profil
Erfarenhet från djursjukvårdsbranschen är önskvärt
Arbetar du, eller har arbetat, inom AniCura koncernen är det mycket meriterande
Tidigare arbete inom personalintensiv verksamhet i service- och tjänstesektorn ser vi som en intressant bakgrund
Du har erfarenhet från att framgångsrikt ha lett förändringsarbete
Om AniCura
Vår vision är att skapa framtidens djursjukvård! Med ambition att göra det vill vi samtidigt vara den mest attraktiva arbetsgivaren inom djursjukvården. Vi investerar betydande resurser och tid i kompetensutveckling. Vi vet att nöjda medarbetare är en förutsättning för att nå våra mål om att erbjuda högsta möjliga vårdkvalitet samt den bästa kundservicen.
Vi är en värderingsstyrd organisation. Våra värderingar vägleder oss i allt vi gör, från medicinsk vård till kundrelationer och medarbetarskap. Vi investerar tid och resurser i våra värderingar för att säkerställa att de genomsyrar hela verksamheten.
Vi vill att våra medarbetare ska trivas och bli långsiktiga! Vi tror därför på en öppen kultur med fokus på trivsel och rak kommunikation och där du får stor frihet under ansvar.
AniCura är en europeisk familj av djursjukhus med över 7500 medarbetare på ca 350 platser i Europa. Vi erbjuder ett heltäckande utbud av veterinärvårdstjänster med fokus på specialistvård. I Sverige sträcker sig AniCura från Dalarna i norr till Malmö i söder vilket ger en hög tillgänglighet i form av akutsjukvård och dygnet runt vård i hela landet.
Sedan 2018 är AniCura en del av Mars Petcare, ett familjeägt företag med 80 000 medarbetare i 50 länder, som erbjuder djursjukvård och djurfoder.
Vår region består av sju djursjukhus och kliniker på följande orter: Göteborg, Uddevalla, Kungsbacka, Jönköping, Norrköping, Linköping och Nässjö. Regionen leds av regionchef som tillsammans med verksamhetschefer och supportroller utgör regionens ledningsteam.
Mer information om AniCura finns på www.anicura.se
Om tjänsten
Rollen som Regional administrativ partner är ny i regionen och möjligheten att sätta sin prägel på uppdraget är stort
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med möjlighet till omgående start. Vi tillämpar 6 mån provanställning.
Tjänsten utgår från Göteborg, Jönköping eller Östergötland. I tjänsten ingår visst resande mellan djursjukhusen/klinikerna inom regionen.
Ansökan
Vill du veta mer? Kontakta Eva Nyqvist, Regionchef, eva.nyqvist@anicura.se
Sista ansökningsdatum: 15 oktober 2022
Vi intervjuar löpande under ansökningsperioden. Välkommen med din ansökan redan idag!