Regional Branch Manager

Regional Branch Manager

Arbetsbeskrivning

Regional Branch Manager Skellefteå


Hittar vi en Stark person?

Vår kära kollega Michael Stark går nu mot lugnare tider och vi behöver hitta en ny ledare för vårt attraktiva Skellefteå.

Vi är en affärsenhet som i över 20 år har hjälpt många företag att rekrytera rätt personer att anställa eller att hyra in kompetent personal från oss. Vi har också genom åren givit många människor arbete och därmed hjälpt dem med deras karriärutveckling.


Nu står hela Norrland inför en otrolig tid med utveckling, potential, transformation och oändliga möjligheter. Vi söker dig som älskar att göra affärer, är drivande i din omgivning, ambitiös och har alltid kunden i fokus. Du har en prestigelös framtoning och är i grunden en positiv person som alltid har nära till skratt. Flexibilitet och service finns i ditt DNA. Låter detta bekant? Läs vidare!

Hur ser din arbetsdag ut?
Som Regional Branch Manager arbetar du nära våra kunder och säkerställer den operativa verksamheten i branschen i Skellefteå. Ditt huvudfokus är att se till att ditt team och era kunder är nöjda. Du är ansvarig för branschen inklusive personal, arbetsmiljö, operativ verksamhet, strategisk utveckling, ekonomiska resultat och att säkerställa kundnöjdhet. Med ett prestigelöst och sunt ledarskap skapas möjligheter att lyckas då både ledare och team jobbar mot samma mål, med samma metoder.


För att förtydliga ditt uppdrag förklarar vi mer i nedan punkter:
Förfina försäljningsmetodiken med ökad kundbas som förväntat resultat
Utveckla samarbetet med våra kunder
Fortsätta att ha ett framgångsrikt samarbete med övriga kontor och kolleger runt om i landet
Öka omsättningen och växa snabbare än marknaden inom våra verksamhetsområden; personaluthyrning och rekrytering till tjänstemannasektorn och industrisektorn
Främja arbetsglädje och nöjda medarbetare
Förbättra kontorets lönsamhet och resultat
Leda, coacha, inspirera och stötta dina medarbetare
Agera drivande i säljledning och kulturbärande försäljningsaktiviteter
Budget- och resultatansvar, rapportering, arbetsmiljö och allt annat kul som kommer med rollen
Du rapporterar till Area Manager Norr, och ingår i ledningsgruppen för region Norr
Du ansvarar för ett team som i dagsläget består av 5 medarbetare




Vem trivs här?
Som person är du:
Drivande, handlingskraftig och älskar att vinna
Du har flera års erfarenhet av vår bransch eller en annan bransch där service och affärsmannaskap är grundläggande ingredienser
Du har varit i en ledande roll tidigare
Du har uthållighet, mod och förmåga att strukturera och göra prioriteringar

För att lyckas i rollen visar du naturligt ledaregenskaper såsom lyhördhet, empati och förmågan att förstå/analysera vad som sker i nuet. Vi söker en lagspelare med stor nyfikenhet som vill utveckla verksamheten och försäljningsarbetet samt njuter av att göra affärer och driva eget säljarbete.


Med glimten i ögat, trivsel i fokus och känsla för affärer, kommer du att trivas som fisken i vattnet i din roll som ledare på Adecco. Tempot är högt och servicenivån likaså - här kan vi verkligen säga att ingen dag är den andra lik.


Vad erbjuder vi dig?
Vi erbjuder dig mycket frihet under eget ansvar i denna tjänst och du kommer att få stora möjligheter att påverka innehållet i din vardag. Vi lever även efter devisen "better work, better life" där balans i livet är viktig och där vi vet att ett träningspass på arbetstid förbättrar ditt välmående och prestation.


Så hos oss på Adecco står människan i fokus och likaså våra värderingar; Passion, Laganda, Kundfokus, Ansvar och Entreprenörsanda. Allt detta mynnar ut i stor arbetsglädje och vårt härliga och framgångsrika team väntar på dig!


Om Adecco
Adecco är en del av det multinationella företaget The Adecco Group. Med runt 32 000 anställda på 5 100 kontor, i fler än 60 länder och omkring 700 000 konsulter, är Adecco Group en av världens största arbetsgivare. Som en av världens största HR-partners har vi individens utveckling och kundens behov i fokus, för vi vet hur viktigt det är för ett företags konkurrenskraft att ha rätt person på rätt plats. I Sverige erbjuder Adecco såväl uthyrnings- och rekryteringstjänster som outsourcing på våra kontor spridda över landet.

Intresserad?
Då ska du ansöka via länken nedan så snart som möjligt, dock senast den 16/7. Observera att vi inte accepterar ansökningar via epost. Vi vill säkra en gedigen överlämning och ser därför att tjänsten bör tillsättas omgående men senast 1 oktober och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden. Vänligen bifoga CV och personligt brev på engelska eller svenska. I våra rekryteringsprocesser använder vi oss också av engelska och olika urvalstester. Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta ansvarig Mari Nilsson på 070-389 70 48 eller via email: mari.nilsson@adecco.se


Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB, Skellefteå Skellefteå
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 juni 2021
  • Ansök senast: 16 juli 2021

Postadress

Storgatan 38
Skellefteå, 93131

Liknande jobb


HR-chef till Ulricehamns kommun

HR-chef till Ulricehamns kommun

8 september 2023

HR-ansvarig till Maskinia

HR-ansvarig till Maskinia

7 september 2023

Personalchef

Personalchef

6 september 2023

Biträdande personalchef

Biträdande personalchef

6 september 2023