OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du en bakgrund som Account Manager och vill ta nästa steg och bli kundansvarig och sitta med i ledningsgruppen? Brinner du för att utveckla kundens affär och har en bakgrund inom e-commerce? Då är det här ditt nästa jobb!
Vad vi hoppas du har i bagaget:
- Erfarenhet av kundansvar/Account Management och du har haft ansvar för större kunder
- Du har tidigare jobbat med e-handel, SaaS eller liknande
- Konsulterfarenhet
- Flytande svenska & engelska
Snubblar du på målsnöret när det kommer till erfarenhet eller är du osäker på om du har nog av det? Connecta med oss ändå! Vi vill alltid träffa nya talanger!
Arbetsbeskrivning
Som Customer Success Manager i Öresund kommer du vara kundansvarig för kunderna i regionen. Det innebär att du kommer följa upp och skapa kundplaner och kundbudgetar, och samverkar med kundteamen för att driva kunden framåt. Du är en nyckelperson för långsiktighet och känslan av att kunderna växer med oss. Du kommer ha den frihet som behövs för att skapa kundnöjdhet hos våra befintliga kunder.
Du kommer att du anordna inspirerande och sociala aktiviteter med våra kunder, alltifrån teambuilding aktiviteter till studiebesök, mässor eller vad du ser behövs för att stärka relationen. Det är upp till dig att bygga vidare på våra kundrelationer och hur, var och när vi ska synas.
I den här rollen kommer du också att vara dela av den regionala ledningsgruppen, där du dels ansvarar för att bidra med det perspektivet som kommer med din roll, såsom avrapportering och strategiarbete kring kundutveckling. Du kommer också vara med som en viktig del i samarbetet att växa regionen generellt, alltifrån rekrytering, tillväxt strategi etc. Ett enormt roligt arbete och vi ser verkligen fram emot att få både ett starkt och bra fokus på vår merförsäljning och kundernas affärer samtidigt som du är med och bygger hela regionens väg framåt.
Digital Commerce är ett spännande tillväxtområde där det händer mycket och rör sig snabbt. Vi hoppas att du, liksom vi, går igång på ny teknik och vad den kan göra för oss och för våra kunder.
Från kunderna som har oss som preferred partner får vi ofta berömmet att vi är så otroligt engagerade, och vi har en hög kundnöjdhet. Vi har också en human kultur där vi bryr oss om varandra samt ett enormt skickligt team som kan skapa och lösa i princip vad som helst. Du kommer kunna utgå från antingen vårt härliga kontor i Malmö eller vårt mysiga i Helsingborg, beroende på vad som passar dig bäst!
Rekryteringsprocess
Om du känner att det här när nästa steget på din resa, tveka inte att söka, det tar bara 4 sekunder! Vi kommer hålla intervjuer löpande. Under processen kommer du ha en telefonintervju, göra ett personlighets- och logiktest och ha intervju med Regionchefen i Öresund samt Sverigechefen för commerce.
Om Columbus
Columbus är experter på att skapa tillväxt genom insikter i dina kunders beteenden och att tillhandahålla en sömlös upplevelse när de interagerar i dina digitala kanaler. Med vår branschövergripande erfarenhet inom B2B och komplex B2C sticker vi ut på marknaden, och gör Columbus till den främsta samarbetspartnern i Norden, när det gäller digital försäljning. Vi hjälper våra kunder att utforma och förverkliga lösningar i toppklass enligt branschspecifika behov så att den fulla potentialen i din digitala verksamhet frigörs. 🚀
Columbus är ett globalt IT-konsultbolag med mer 1800 anställda. Våra experter möjliggör digital, maximerar och framtidssäkrar ditt företag.
Jobba på Columbus
Spana in vårt Insta-flöde för att få en bild av hur det är att jobba hos oss genom våra kollegor. Klicka på bilden för att komma till Instagram-kontot (https://www.instagram.com/columbussverige/).
https://www.instagram.com/columbussverige/)Helt ofiltrerat har vi samlat in omdömen från nuvarande och tidigare kollegor. Klicka nedan för att läsa mer.