Regional Kundsupport sökes till HomeMaid i Halmstad

Regional Kundsupport sökes till HomeMaid i Halmstad

Arbetsbeskrivning

Regional Kundsupport sökes till HomeMaid i Halmstad 
Har du tidigare erfarenhet av kundbemötande och försäljning via telefon? Drivs du av att leverera snabb och förstklassig service? Vill du vara del av en organisation i rörelse där du har en nyckelroll gentemot kunderna? Då ska du söka denna tjänst idag! 
ARBETSUPPGIFTER
I din roll som Regional Kundsupport arbetar du främst med att erbjuda HomeMaids kunder en högkvalitativ service via telefon och mejl. Du tar emot inkommande förfrågningar rörande HomeMaids tjänster och sköter tillkommande administration. Därutöver har du en viktig roll i att supportera de olika kontoren i regionen. Du kommer också arbeta aktivt med att ta kontakt med kunder via förfrågningar och leads samt arbeta med av- och ombokningar. 
Du kommer främst utföra arbetsuppgifter som:
Supportera kunder via telefon och mejl.
Avlasta övriga kollegor i av- och ombokningar av tjänster.
Skapa och skicka offerter. 
Följa upp, analysera och föra statistik på försäljning och leverans. 

PERSONLIGA EGENSKAPER OCH KVALIFIKATIONER
För att trivas i rollen som Kundsupport har du tidigare erfarenhet av att arbeta serviceinriktat och kundorienterat. Du har en naturlig fallenhet för att alltid göra det lilla extra samt en flexibilitet som hjälper dig hantera perioder med högre belastning. Du trivs med telefonen som arbetsredskap och räds inte att ta initiativ. Att arbeta effektivt och strukturerat ser du som en självklarhet samt att du är en prestigelös lagspelare som prioriterar att hjälpa dina kollegor. 
Viktigt för tjänsten:
Tidigare erfarenhet från försäljning och service, med fördel via telefon. 
God dator- och systemvana, meriterande med erfarenhet av LIME. 
Flytande svenska i tal och skrift samt goda kunskaper i engelska. 

OM TJÄNSTEN
Tjänsten som Regional Kundsupport är en rekrytering där du blir anställd direkt hos HomeMaid på deras kontor i Halmstad. Arbetstiderna är förlagda vardagar 08.00-17.00. Du ingår i ett team som präglas av gemenskap och service och fina förmåner ingår i tjänsten. 
ÖVRIGT
Sök tjänsten genom att klicka på ”sök denna tjänst” längst upp på den här sidan. Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan. Dina frågor angående rekryteringsprocessen svarar Annika Lantz på via 0738-617271 eller annika.lantz@eterni.se.
Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: HomeMaid
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 juli 2022
  • Ansök senast: 17 juli 2022

Besöksadress

Luxorgatan 1
None

Postadress

None
MOTALA, 59139

Liknande jobb


25 november 2024

25 november 2024

CUSTOMER SERVICE ADMINISTRATOR

25 november 2024

25 november 2024