Regional Områdesansvarig med placering i Halmstad

Regional Områdesansvarig med placering i Halmstad

Arbetsbeskrivning

Regional Områdesansvarig Kund

Drivs du av att göra affärer och arbeta kundorienterat? Håller du en hög servicenivå som bidrar till att du underlättar vardagen för dina kunder? Trivs du dessutom i ett växande bolag som värderar gemenskap och kvalité högt? Då ska du söka denna tjänst idag!

Arbetsuppgifter:
I rollen som regional områdesansvarig arbetar du tillsammans med dina kollegor, med bl.a. kundsupport, försäljning och administration i regionen. Du arbetar med schemaläggning, tidrapportering och fakturering. Du har nära kontakt med kunder, såväl nya som befintliga, via telefon, mail och besök. Utifrån deras behov och önskemål för du en lösningsorienterad dialog och hittar bästa möjliga tjänst för respektive kund. Tjänsten innebär också att stötta våra olika kontor runt om i regionen efter behov, vid exempelvis frånvaro, semestrar eller expansioner. Du bör därför ha möjlighet att då och då arbeta från annan ort, främst bara över dagen.

Du har din arbetsplats på kontoret i Halmstad, där också huvudkontoret finns, men arbetar för hela regionen (Halland, Skåne, Småland, Blekinge)

Du kommer främst utföra arbetsuppgifter som:

- Hantering och administration gällande kundavtal, ändringar och avslut mm.

- Arbeta med kvalitetssäkring samt hantera ev skador, kundklagomål, fakturafrågor och övriga kundärenden.

- Schemaoptimering.

- Merförsäljning.

- Marknadsbearbetning, försäljningsaktiviteter samt deltar vid event och nätverksträffar.
Övriga uppgifter som rör kunder eller verksamheten.

Personliga egenskaper och kvalifikationer:
HomeMaid söker dig som har tidigare erfarenhet av liknande arbete samt har service ut i fingerspetsarna. För att trivas i rollen behöver du tycka om att arbeta med människor, att ta ansvar och att arbeta aktivt och engagerat för att uppnå goda resultat och nöjda kunder. Vidare behöver du känna dig bekväm med att hantera många olika arbetsmoment samtidigt och snabbt kunna styra om när stunden kräver det utan att tumma på kvalitén. Du tycker om när det händer mycket och din vilja att utvecklas samt din nyfikenhet hjälper dig framåt. Du är en självgående lagspelare.

Viktigt för tjänsten:

- Tidigare erfarenhet av försäljning, kundkontakt och administration

- God dator- och systemvana, med fördel erfarenhet från LIME

- B-körkort

- Flytande svenska i tal och skrift samt goda kunskaper i engelska

Om tjänsten:
I huvudsak är arbetstiden förlagd dagtid måndag till fredag och förmåner ingår i tjänsten. Andra arbetstider kan förekomma.

Placering: Halmstad
Anställning: 100%, 6 månader provanställning.
Tillträde: Start i April eller enligt överenskommelse.

Ansök senast: 2023-03-16

Varmt välkommen med din ansökan!

HomeMaid AB (publ) är Sveriges största rikstäckande tjänsteföretag inom hushållsnära tjänster och erbjuder kunderna även kontorsservice och omsorgstjänster. Vår ambition är att skapa en bättre livskvalitet för våra kunder, såväl i hemmet som på jobbet. Vi riktar oss därför till både privatkunder, företag och kommuner med våra tjänster. HomeMaid är noterat på Spotlight Stock Market sedan november 2005.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: HomeMaid
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 februari 2023
  • Ansök senast: 5 augusti 2023

Besöksadress

Luxorgatan 1
None

Postadress

None
MOTALA, 59139

Liknande jobb


CFO med HR ansvar

CFO med HR ansvar

21 november 2024

20 november 2024