Regional Operations Manager

Regional Operations Manager

Arbetsbeskrivning

Om oss
Quick Office är sedan 25 år en ledande leverantör av Kontorshotell i Stockholm. I dagsläget befinner vi oss i en branschglidning där Quick Office nu tar klivet vidare som skapare av nästa generation av arbetsmiljöer; en mix av flexibla kontorslösningar, hospitality och goda arbetsplatser. Vi kallar numer våra kontor för Workspace!


Quick Office står inför en bredare Sverige-etablering och en väldigt intressant tillväxtresa. Vi kommer ta plats som serviceleverantör på marknaden och vi söker därför en medspelare som kan vara med och bygga framtiden för Quick Office.

Om jobbet
Quick Office söker en Regional Operations Manager (ROM) med tidigare erfarenhet från servicebranschen. Som Regional Operations Manager ansvarar man för flera workspace i Stockholmsområdet.


Initialt kommer man in när vår nuvarande ROM är föräldraledig och ansvarar då för 7 enheter. När hon sedan är åter kommer enheterna delas upp och man har hand om 3-4 olika enheter. Man har totalt driftansvar för enheterna, med allt från personal till inköp och gästnöjdhet för sina kontor. 

Som Regional Operations Manager hanterar man bemanningen med schemaläggning, rekrytering och träning. Man ser till att personalen har de verktyg som dem behöver för att hantera våra medlemmar och ge dom bästa möjliga vistelse hos oss. Man har hand om regelbundna medarbetarsamtal och ser till att vi lever efter våra tre ledord - Service, Social och Snäll. 


Du sitter med i ledningsgruppen och har front-row i att vara med och utveckla vår verksamhet framåt. Vi ser gärna att du har erfarenhet från att skapa koncept och bygga upplevelser! 

Om dig
Vi söker dig som tidigare jobbat inom servicebranschen. Kanske har du jobbat som restaurang- eller hotellchef och är nu redo att ta nästa steg.


Du har ett gediget intresse för gäster och brinner för att ge god service.
Du hanterar system och Officepaketet, i den här tjänsten blir du superuser utav vårt affärssystem och ansvarar även för utbildningen utav ny personal.
Du har god förståelse för ekonomi och att effektivisera verksamheten. 
Du har en positiv inställning till förändringar och drivs utav att se resultat.
Du har skinn på näsan och är trygg i dig själv. Din gedigna erfarenhet ger dig ett självförtroende som avspeglas i ditt arbete.  
Du har ett brinnande intresse för människor samt gillar ordning och reda både i ditt eget och dina kollegors arbete. 
Du är van att ha personalansvar med allt det rör sig om och finner en tillfredställelse i att utveckla och utmana medarbetare. 
Du är social och fungerar som en säljare vid alla tillfällen - att alltid hitta vinstdrivande business. 


Varför du ska söka! 
Vi är en liten organisation med en verksamhet som ger dig stora möjligheter. Du får vara med och utveckla hela vår organisation vidare mot målet att dubblera omsättningen på två år. Vi är otroligt stolta över våra kontor och vi bryr oss genuint om våra medarbetare och medlemmar.

Hos oss får du ta ett stort eget ansvar för att ta dem beslut som krävs för att göra gästen nöjd och leverera fantastisk service. Vi lovar dig en arbetsplats som är föränderlig och där ingen dag är den andra lik. Du gillar att ha många bollar i luften och att göra fler saker samtidigt. Vi är övertygade om att det är när du får utvecklas och bidra med all din kompetens och erfarenhet som vi överträffar gästens förväntningar.


Det formella
En attraktiv arbetsplats med härlig gemenskap, stark företagskultur och trevliga kollegor.
Möjlighet att vara med om en spännande resa framöver och växa med bolaget.
Möjlighet att arbeta självständigt och flexibelt.
Jobba i en spännande bransch som är under konstant utveckling.
God balans i jobb och privatliv, där du styr din egen arbetstid.


_______________________________________________________


Anställningstyp: Heltid
Lön: Månadslön
Start: 1 November eller enligt överenskommelse
Rapporterar till: VD, Pernilla Ytterbring
För tillfället har vi vårt huvudkontor på Drottninggatan 86, men den här tjänsten är väldigt mycket ute på enheterna bland vår personal och våra medlemmar. 


Låter detta intressant? Välkommen med din ansökan snarast. Urval sker löpande så vänta inte med din ansökan.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Quick Office Franchise Sweden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 september 2022
  • Ansök senast: 1 november 2022

Liknande jobb


Verksamhetschef till LSS-bostäder, Solna stad

Verksamhetschef till LSS-bostäder, Solna stad

25 november 2024

22 november 2024