OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Regional Service Manager – ASSA ABLOY Entrance Systems Pedestrian
ASSA ABLOY Entrance Systems Pedestrian är på en resa full av potential och möjligheter. Där engagerade och passionerade medarbetare är med och förändrar branschen, revolutionerar verksamheten och omdefinierar framtiden inom dörrautomatik.
Vi söker nu en erfaren ledare med passion för service och resultat för att leda och utveckla vårt team av servicetekniker i regionen!
Om rollen
I rollen som Regional Service Manager ansvarar du för driften, resultatet och utvecklingen av vår serviceverksamhet inom en specifik region. Du har fullt personalansvar för serviceteknikerna i regionen och är den som skapar förutsättningarna för att våra tekniker skall kunna leverera högklassig service på ett effektivt sätt.
Du förväntas även hantera personal och utvecklingsfrågor, budgetering, kostnadsuppföljning, uppföljning av ordrar, material och underleverantörer. Vi ser även att du tillsammans med dina kollegor är med och driver förbättringsarbete som bidrar till att utveckla våra processer och arbetssätt.
Vem är du?
Vi tror att du:
Har en god kännedom om vår bransch, vår marknad och våra konkurrenter.
Besitter mycket goda ledaregenskaper, det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av förändringsledning.
Har tidigare erfarenhet av arbete med KPI-uppföljning och en god ekonomisk förståelse.
Mycket god datorvana (MS Office, Android & FMP360)
Behärskar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid som utgår ifrån vårt kontor i Landskrona.
Kontakt och ansökan:
Urval sker löpande och sista ansökningsdag är 2024-03-31. Har du ytterligare frågor eller funderingar gällande tjänsten, vänligen kontakta Service Director David Andersson (david.andersson@assaabloy.com)
We are the ASSA ABLOY Group
Our people have made us the global leader in access solutions. In return, we open doors for them wherever they go. With nearly 52,000 colleagues in more than 70 different countries, we help billions of people experience a more open world. Our innovations make all sorts of spaces – physical and virtual – safer, more secure, and easier to access.
As an employer, we value results – not titles, or backgrounds. We empower our people to build their career around their aspirations and our ambitions – supporting them with regular feedback, training, and development opportunities. Our colleagues think broadly about where they can make the most impact, and we encourage them to grow their role locally, regionally, or even internationally.
As we welcome new people on board, it’s important to us to have diverse, inclusive teams, and we value different perspectives and experiences.
Kontaktpersoner på detta företaget
Områdeschef Lucas Johansson
0706-844448
Vårdörbundet Camilla Thorsell
0706-844448
Vårdförbundet Camilla Thorsell
0706-844448