Regionansvarig - Interflora

Regionansvarig - Interflora

Arbetsbeskrivning

Vill du vara med på Interfloras spännande förändringsresa, och utveckla blomsterbranschen? Nu söker vi en resande regionansvarig med delvis placering på huvudkontoret i Bromma. Din huvuduppgift är att utveckla vårt butiksnät, stötta våra anslutna butiker i deras dagliga utmaningar men framförallt framtidssäkra nätverket, rekrytera nya butiker och säkerställa rätt erbjudande för framtidens kunder.



DINA ANSVARSOMRÅDEN OCH ARBETSUPPGIFTER

- Uppsöka och rekrytera kvalitativa, hållbara och leveranssäkra butiker
- Planera och genomföra butiksunika besök
- Planera och genomföra distriktsmöten och inspirationsträffar
- Hjälpa och stötta handlare med butiksunika frågeställningar
- Säkra varumärkes- och kundupplevelsen lokalt i anslutna butiker och arbeta med kvalitetssäkring av dessa
- Vara delaktig i utvecklingen av morgondagens lönsamma förmedling och blomsterbutik


DIN PROFIL

- Relevant utbildning, erfarenhet och kompetens inom retail och försäljning
- Erfarenhet från butiksdrift
- Gärna erfarenhet av framgångsrik affärsutveckling i en bransch under förändring
- Hög social kompetens
- God analytisk förmåga
- Stor vana av att arbeta självständigt
- Stor erfarenhet att arbeta mot många kontaktytor
- Erfarenhet av presentation inför grupp
- Goda kunskaper i Officepaket


PERSONLIGHET I rollen som regionansvarig krävs stor förmåga att skapa struktur, affärsmässighet samt en förmåga att bygga förtroende och skapa relationer. Du är också resultatorienterad och driven med starkt affärsfokus, framåtblickande och är innovativ. Du har god förmåga att pendla mellan långsiktigt strategiskt och omedelbart operativt perspektiv och arbete. I rollen som regionansvarig är det viktigt att kunna arbeta självständigt då du kommer ha 2-3 resdagar i veckan där du aktivt rekryterar, arbetar med, informerar och för dialog med blomsterbutikerna runt om i landet.

ATT JOBBA HOS INTERFLORA Interflora erbjuder dig en dynamisk arbetsmiljö som genomsyras av passion och mod där du får möjlighet att påverka och bidra till din och bolagets utveckling tillsammans med engagerade och inspirerande kollegor och handlare. Du kommer ingå i team retail, tillsammans med ytterligare en regionansvarig, en administratör och en ansvarig för Business Relationship, som leds av Lars Töverud, Chef Retail.

Interflora strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka. Placering är på Interfloras huvudkontor i Alvik, Bromma.

OM INTERFLORA AB

Interfloras är Sveriges främsta känsloförmedlare med en vision är att få fler att älska blommor - och varandra. Vi tror att det bästa sättet att visa känslor på är att skicka blommor. För att leendet hos den som får blommor är så äkta. För att blommor kan förvandla ett helt rum. För att de doftar gott. För att man blir lycklig i själen av att ge. Interflora startade sin resa 1923 när sex blomsterhandlare grundade Interflora i Sverige och idag säljer vi Blommogram genom interflora.se och cirka 540 fristående blomsterbutiker.

Skicka din ansökan med cv och personligt brev till PeopleProvide senast den 15 november 2020. Har du frågor om tjänsten? Kontakta Lars Töverud på telefonnummer 08-634 44 05

Sammanfattning

  • Arbetsplats: PeopleProvide
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 oktober 2020
  • Ansök senast: 8 april 2021

Liknande jobb


Teknisk säljare - Trollhättan

Teknisk säljare - Trollhättan

12 november 2024

Innesäljare

Innesäljare

22 november 2024

Mediasäljare

Mediasäljare

22 november 2024