Regionchef personlig assistans

Regionchef personlig assistans

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten:
 
Vi letar efter en person som vill ta ansvar för att starta upp och driva vår verksamhet inom personlig assistans i region Öst. Vi räknar med att expandera i regionen vilket också kommer ge dig ett ökat ansvarsområde allteftersom. 
 
Du kommer att ha stort stöd från vårt huvudkontor i Lund men förväntas kunna agera och fatta beslut på egen hand.
 
Du kommer att ha stora möjligheter att påverka din egen arbetssituation stora möjligheter för personlig utveckling hos Monument Assistans. Du kommer utöver din roll som regionansvarig initialt även ha kundansvar.
 
Det förekommer resor, ibland med övernattning, i tjänsten.
 
Om dig:
 
Tjänsten som regionchef på Monument Assistans ställer höga krav på dig som person och ger dig stora möjligheter till utveckling och frihet. Du kommer att ha möjligheter att påverka verksamheten i hög grad.
 
Du är van vid ett högt tempo och skräms inte av att ha ett stort ansvar. Vi vill att du har aktuell erfarenhet av personlig assistans i en arbetsledande roll. Du är väl förtrogen med såväl lagstiftning som operativ verksamhet.
 
Vi skräddarsyr alla våra uppdrag för våra kunder. Tillgänglighet, personligt bemötande och lyhördhet är viktiga begrepp i verksamheten. Vi värdesätter personliga egenskaper som lojalitet och ödmjukhet.
 
Ange i din ansökan vilka egenskaper och erfarenheter som du tar med dig in i företaget och hur de egenskaperna kan få oss att växa och bli ännu bättre än vad vi är idag. Berätta gärna om ditt nuvarande nätverk.
 
 
Dina arbetsuppgifter:
 
Verksamhetsutveckling
Kundrekrytering och marknadsutveckling
Personalansvar
Budgetansvar
Kundansvar
Administration och rapportering
 
Vi tillämpar 6 månaders provanställning och du rapporterar direkt verksamhetschef.
 
Ansökan görs endast externt via länken nedan. Vi tillämpar löpande rekrytering.
 
 Läs gärna mer om oss och om företaget på: www.monumentassistans.se


Om Monument Assistans

Monument Assistans är alternativet för personer med personlig assistans som söker skräddarsydda lösningar. Vi har hög kompetens och bred erfarenhet av personlig assistans. För att vi ska kunna hjälpa våra kunder på allra bästa sätt så arbetar vi med hög tillgänglighet och ett nära och personligt samarbete.

Vi vet att vår personal är nyckeln till att bedriva en bra personlig assistans. Därför är det centralt för oss att du som medarbetare är både känner stolthet och glädje över att arbeta hos oss. Vi på Monument Assistans vill därför ge dig möjligheten att utvecklas i din yrkesroll. Vi uppskattar nyfikna och engagerade medarbetare.

Vi erbjuder dig goda lönevillkor, ett nära ledarskap och friskvårdsersättning. Vi ger dig en arbetsmiljö där det är högt i tak och där du har goda möjligheter att påverka din egen arbetssituation. Hos oss får du möjligheten att växa!

Krav:

Körkort:
* B (Personbil)

Tillgång till:
* Personbil

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Monument Assistans AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 januari 2024
  • Ansök senast: 15 mars 2024

Liknande jobb


Stationschef till Solna/Lidingö

Stationschef till Solna/Lidingö

25 november 2024

22 november 2024