Regionchef Personlig Assistans i Göteborg

Regionchef Personlig Assistans i Göteborg

Arbetsbeskrivning

Om företaget

Monument Assistans är ett assistansbolag för personer med funktionsvariationer som letar efter skräddarsydda lösningar och ett personligt bemötande. Vi utgår från kundens behov och önskemål. Därför har vi inga färdiga modeller för hur assistansen ska se ut. Det kommer vi fram till tillsammans med våra kunder. Personlig assistans ska vara enkel och okomplicerad.
Våra medarbetare är nyckeln till att vi ska kunna utföra den bästa assistansen för våra kunder. Monument Assistans värdesätter din erfarenhet och kompetens och uppskattar dina synpunkter för att fortsätta att utveckla verksamheten.

För oss är det centralt att du som medarbetare både känner stolthet och glädje över att arbeta hos oss. Du ges därför möjligheten att utvecklas i din yrkesroll. Vi uppskattar nyfikna och engagerade medarbetare.

Goda lönevillkor och ett nära ledarskap är två viktiga faktorer för att våra medarbetare ska trivas. Vi har också en generös friskvårdsersättning och andra förmåner. Monument Assistans strävar efter en arbetsmiljö där det är högt i tak och där du även har goda möjligheter att påverka din egen arbetssituation. Hos oss får du möjligheten att växa!

Om tjänsten:
 
Vi letar efter en person som vill ta ansvar för att starta upp och driva vår verksamhet inom personlig assistans i region Väst. Vi räknar med att expandera i regionen vilket också kommer ge dig ett ökat ansvarsområde allteftersom. 
 
Du kommer att ha stort stöd från vårt huvudkontor i Lund men förväntas kunna agera och fatta beslut på egen hand.
 
Du kommer att ha stora möjligheter att påverka din egen arbetssituation och får chansen att komma in i vår verksamhet i ett tidigt skede vilket ger dig stora möjligheter för personlig utveckling hos Monument Assistans. Du kommer utöver din roll som regionansvarig initialt även ha kundansvar.
 
Det förekommer resor, ibland med övernattning, i tjänsten.
 
Om dig:
 
Tjänsten som regionchef på Monument Assistans ställer höga krav på dig som person och ger dig stora möjligheter till utveckling och frihet. Du kommer att ha möjligheter att påverka verksamheten i hög grad.
 
Du är van vid ett högt tempo och skräms inte av att ha ett stort ansvar. Vi vill att du har aktuell erfarenhet av personlig assistans i en arbetsledande roll. Du är väl förtrogen med såväl lagstiftning som operativ verksamhet.
 
Vi skräddarsyr alla våra uppdrag för våra kunder. Tillgänglighet, personligt bemötande och lyhördhet är viktiga begrepp i verksamheten. Vi värdesätter personliga egenskaper som lojalitet och ödmjukhet.
 
Ange i din ansökan vilka egenskaper och erfarenheter som du tar med dig in i företaget och hur de egenskaperna kan få oss att växa och bli ännu bättre än vad vi är idag.
 
 
Dina arbetsuppgifter:
 
Verksamhetsutveckling
Kundrekrytering
Personalansvar
Budgetansvar
Kundansvar
Administration och rapportering
 
Vi tillämpar 6 månaders provanställning och du rapporterar direkt till VD.
 
Ansökan görs endast externt via länken nedan. Vi tillämpar löpande rekrytering.
 
 
Läs gärna mer om oss och om företaget på: www.monumentassistans.se


Krav:

Körkort:
* B (Personbil)

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Monument Assistans AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 februari 2020
  • Ansök senast: 29 mars 2020

Liknande jobb


25 november 2024

22 november 2024

Operativ säljansvarig

20 november 2024

Operativ säljansvarig

20 november 2024