Regionchef Södra Sverige, Workz Sweden

Regionchef Södra Sverige, Workz Sweden

Arbetsbeskrivning

OM WORKZ

Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag som erbjuder dig en trygg, fast anställning med kollektivavtal. Vi tar ansvar för din kompetensutveckling, vi coachar och ger feedback - allt för att säkerställa att du får en lång och framgångsrik tid inom kundserviceyrket.

Vi ger dig grunden för ditt fortsatta yrkesliv. Vi vill att du ska vara den bästa möjliga kundservicemedarbetaren. Därför investerar vi både tid och pengar på att certifiera dig. Det gör vi för både din, Workz och våra uppdragsgivares skull. Certifieringen bygger på en rejäl grundutbildning följd av olika träningspass och löpande coachning och utvärdering, allt med fokus på dina egna utvecklingsbehov. Det kommer göra dig mer effektiv, trygg och glad på jobbet.

Tjänsten omfattas naturligtvis av kollektivavtal, vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande lön, semester och pension.

Vill du jobba som affärsansvarig i södra Sverige på ett spännande tjänsteföretag helt specialiserade på kundservice? Har du en ansvarsroll inom kundservice idag och vill hjälpa andra företag att utveckla sig? Sök då jobbet som Regionchef Syd på Workz Sweden.

Uppdraget

Ditt uppdrag är att tillsammans med Workz företagsledning utveckla regionen södra Sverige. Det innebär att marknadsföra och sälja Workz tjänster, säkerställa kundleveransens höga kvalitet, och att utveckla den lokala organisationen. Du är affärsansvarig vilket innebär att du jobbar mot tydliga mål för såväl försäljning som leveranskvalitet och utveckling av kunder. I takt med att affären växer bygger du även den nödvändiga organisationen.

Din profil

Vi tror att du har en gedigen erfarenhet av kundservice och av att vara ansvarig för drift och utveckling. Du är intresserad av framtidens kundservice och de möjligheter som utvecklingen kommer att erbjuda. Samtidigt är du intresserad av att hjälpa andra företag att utvecklas inom området, och tvekar inte att presentera och sälja tjänster som du tror på.

Du är en person som får saker att hända och har erfarenhet av både kundservice som funktion och av kundansvar och -utveckling. Du är prestigelös, en bra problemlösare och en bra ledare. Troligen har du en akademisk examen som kompletterats med specifika utbildningar du haft nytta av i ditt arbete. Och du är fortfarande nyfiken.

Erbjudande

Vi erbjuder dig ett spännande jobb där du ska utveckla en ny marknad för Workz. Ditt arbete är omväxlande och du kommer att träffa både många kunder och personal. Du får ett stort ansvar och tillsammans med Workz övriga ledning drar du upp riktlinjerna för hur utvecklingen ska gå till och vilka insatser som behöver göras. Du ingår i Workz ledningsgrupp och har möjlighet att påverka företagets utveckling.

Nästa steg

Fyll i ansökan och ladda upp ditt cv, du får direkt en länk till ett matchningstest för rollen som vi ber dig göra snarast. När det är gjort så kontaktar vi dig för fortsatt dialog. Du kan läsa mer om Workz på www.workz.se, har du några frågor mejla dem till rekrytering@workz.se.

Workz Sweden AB

Workz är ett resursföretag inom kundservice. Våra tjänster finns i tre affärsområden, bemanning och rekrytering; verksamhetsutveckling samt utbildning. Vi har funnits i drygt fem år och växer snabbt och är ett sant entreprenörsföretag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Ulrica Engbrink

Jonas Norén

Emmy Angeklint

Sanna Larsen

Daniel Topic

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Workz Sweden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 augusti 2021
  • Ansök senast: 31 augusti 2021

Besöksadress

Stadsgården 10 11645 Stockholm
None

Postadress

Stadsgården 10
Stockholm, 11645

Liknande jobb


Market Director Arkitema

Market Director Arkitema

14 november 2024

Business Area Manager Automotive

13 november 2024