OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Bohus Service Partner är ett företag vars affärside är att leverera förstklassiga servicetjänster till både företag och privatpersoner. Vår spetskompetens ligger i att hantera städningen av stora och komplexa objekt som köpcentra, livsmedelsbutiker, hotell mm. På senare tid har också privatpersoner kommit att bli en betydande del av vår verksamhet. Bohus Service Partner AB har verksamhet i fyra regioner varav Strömstad är den största där företagskunder är dominerande. I Strömstad finns vårt huvudkontor och här är vi också marknadsledande. Här arbetar, förutom administrativ personal 12 servicemedarbetare. Verksamheten har sedan 2004 utvecklats mycket positivt och en förklaring till vår framgång är att vi arbetar väldigt annorlunda andra företag i branschen. Vi satsar mycket på vår personal och har utvecklat branschunika funktioner som säkerställer leveranser av hög kvalite. Totalt arbetar ett 40-tal personer i företaget. Vi söker nu en regionchef till Strömstad vars främsta uppgift är att motivera våra servicemedarbetare och få verksamheten att utvecklas enligt bestämda och rörliga mål. Som regionchef i vår verksamhet arbetar man också själv en betydande del i produktionen dvs. med städning, fönsterputsning, golvvård mm. Det är vår filosofi att alla ska vara delaktiga och bidra i produktionen. Förutom dessa arbetsuppgifter består arbetet konkret i att: Planera verksamheten och bemanna uppdragen. Rekrytera nya medarbetare och tillsätta vikarier Svara i företagets telefon Sälja in nya uppdrag till nya och befintliga kunder Vara ute hos våra kunder och träffa våra medarbetare Utbilda och fortbilda inom olika servicetjänster Beställa material Ansvara för din egen regionbudget Delta i månatliga ledningsgruppsmöten Sammanställa faktureringsunderlag och lönerapporter Ansvara för att vi levererar det vi lovat våra kunder Genomföra personalvårdande aktiviteter Som person bör du vara lyhörd kunders behov och vara en person av ledarkaraktär. Din främsta uppgift är att motivera våra medarbetare och bibehålla vår interna trivsel. Du bör ha en stor social kompetens och vara flexibel och ansvarsfull. Arbetet innebär ibland obekväma arbetstider och du får inte vara rädd för att hugga i där det behövs. Du får ansvar för att svara i företagets telefon vardagar 08-17. På kvällen måste telefonen lyssnas av vid ett tillfälle då vi har verksamhet igång dygnet runt. På helger är din telefon vidarekopplad till en arbetsledare som löser bemanningen. Önskvärda kvalifikationer: God social förmåga Serviceinriktad Lätt för att lära nya saker Nyfiken Energisk God fysik Stresstålig Flexibel gällande arbetstider Pedagogisk Förmågan att lösa problem Ekonomisk utbildning Datorvana i Excel, Word mm. Vi erbjuder internutbildning inom våra servicetjänster och första tiden kommer du att utbildas både i Strömstad och i Karlstad. Rätt person kommer att erbjudas goda framtidsmöjligheter. Tjänsten är fördelad så att ca 30 timmar per vecka utgör produktion och 10 timmar i veckan övriga arbetsuppgifter. Arbetstiden är i huvudsak dagtid måndag till fredag. Vid specialuppdrag, uppföljning och utbildning förekommer arbete kvälls- och nattetid. Tillträde är i mitten av maj. Sista ansökningsdag är den 2008-04-30. Månadslön är 22 000 kronor utöver tjänstebil och en generös pensions- och försäkringsplan.