Registrator

Arbetsbeskrivning

Vår långa tradition av högteknologi och kreativitet har skapat ett näringsliv med mångfald och hög teknisk kompetens.De ca 30 000 invånarna har nära till allt.Kulturen, äventyret och upplevelserna är kännemärken för vår fritid. Ledningskontorets kansliavdelning utgör kommunens centraladministrativa enhet med sju medarbetare vars uppdrag är att fungera som kommunstyrelsens och kommunfullmäktiges sekretariat. Avdelningen handhar även administration kring jämställdhetsberedning och valnämnd.Ansvaret för information, överförmyndare samt för närarkivet finns också här: ARBETS- OCH ARBETSPLATSUPPGIFTER Du kommer att arbeta som registrator och arkivredogörare vid kommunstyrelsens ledningskontor.Arbetsuppgifterna består bland annat av registrering/diarieföring av ärenden samt ansvar närarkivet kommunstyrelsens ledningskontor.KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har lämplig grundutbildning samt arkivvetenskap på högskolenivå.Du ska ha lätt för att samarbeta och ha en god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift.Du bör vara flexibel och beredd på att hjälpa till där behov uppstår inom verksamheten.Du ska även vara beredd att utveckla ditt verksamhetsområde genom ständiga förbättringar. Tidigare erfarenhet som registrator och arkivering samt offentlig förvaltning är meriterande.

Kontaktpersoner på detta företaget

Ylva Elofsson
0586-618 15
Anette Jonson
0586-612 64
DIK, Gunilla Östman
0586-610 22
Vision, Marianne Eriksson
0586-613 79
Kanslichef Anette Jonson
0586-612 64
SSR, Inger Andersson
0586-621 32
Personalchef Lone Atterstig
0586-611 72
Vision, Pia Magnusson
0586-617 38
Kontaktperson Poolia Linda Axäng

Rekryteringsansvarig Poolia Linda Axäng

Sammanfattning

Besöksadress

69183 Karlskoga
None

Postadress

Karlskoga
Karlskoga, 69183

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010