OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Polismyndigheten i Örebro län
söker till Myndighetsavdelningen
. En vikarie som registrator vid rättssektionen
Diarienummer: AA 725-4366/07
Polismyndigheten i Örebro län består av 650 medarbetare. Myndigheten är indelad i tre länsavdelningar, myndighetsavdelningen, länskriminalavdelningen och polisavdelningen. Myndighetsavdelningens ansvarsområden är bland annat personal, ekonomi, intern service, verksamhetsplanering, rättsfrågor och tillståndsärenden. Avdelningen har ca 50 medarbetare.
Till myndighetsavdelningens rättssektion söker vi nu en vikarie som registrator med tillträde den 1 augusti 2007..
Arbetsuppgifter:
. Postöppning (dagligen tillsammans med en av de andra i gruppen)
. E-post (ansvar för myndigheten officiella samt registratorns e-postadress)
. Registrering/diarieföring
. Redovisning samt arkivläggning av allmänna handlingar
. Utlämnande av handlingar enligt offentlighetsprincipen
. Vara stöd och lämna information angående allmänna diariet till personal inom myndigheten
. Arkiv (vid behov och frånvaro i gruppen)
. Besvara inkommande telefonsamtal från allmänheten
Du som söker skall
. vara utbildad registrator
. vara noggrann
. ha god samarbetsförmåga
Vi värdesätter också de kvaliteter som en jämn könsfördelning samt etnisk och kulturellt mångfald tillför myndigheten.