OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifter
Till vår kund som är en statligt ägd myndighet inom el och energi söker vi nu en Registratorsassistent! Vår kund genomgår just nu intensiva säkerhets- och kvalitetshöjande åtgärder avseende ärendehantering, dokumentation och kompetenshöjande utbildningar för både nyanställda och övrig personal. I rollen som Registratorsassistent kommer du utföra registraturarbete under ledning av ordinarie registrator vilket bland annat innebär att hantera dagliga lagstadgade uppgifter så som posthantering, inkommande mejlflöden, fördelning av frågor vidare inom organisationen, ärendehanteringsstöd till handläggare, sorterande och gallrande i närarkivet samt registrera handlingar i diarie med mera. Låter detta som en roll för dig? Tveka inte på att söka rollen redan idag!
Om oss
JobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi är inriktade mot tjänstemän och sätter stort värde i att hitta rätt person till rätt position. Genom att vara flexibla, tillgängliga och närvarande i relation till kund, konsult och kandidat, har vi som målsättning att hitta våra kunders drömkandidat och våra kandidaters drömjobb.
Kvalifikationer
- Avslutad 2- eller 3 årig gymnasieutbildning.
- Minst 2 års erfarenhet från att ha arbetat statligt eller i annan offentlig verksamhet inom registratur eller arkiv.
- Diplomerad registrator eller motsvarande utbildning är önskvärt men inte ett krav.
- Erfarenhet från arbete med ärendehanteringssystem/diarium är önskvärt men inte ett krav.
Personliga egenskaper
För att trivas i rollen som Registratorassistent har du en god samarbetsförmåga. Du är också flexibel och anpassningsbar efter arbetsbelastning och har förmågan att vara tydlig i din kommunikation.
Lön
Lön enligt överenskommelse.
Tillträde och ansökan
Heltid och kontorstider. Vår kund önskar start omkring 2022-09-15 och uppdraget förväntas löpa till 2023-09-14 med chans till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår kund i Stockholm. Innan påbörjat konsultuppdrag kommer du att behöva genomgå en säkerhetsprövning där handläggningstiden är mellan 8-12 veckor. Skicka in din ansökan (gärna i Word-format), då intervjuer sker löpande. Sökord: registrator, dokumentation, ärendehantering