Registrator i Nykvarn

Registrator i Nykvarn

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en registrator till kund i Nykvarn, där tjänsten är på 50%. Vi ser att du trivs i en roll som präglas av individuellt arbete och ansvar, samtidigt som du arbetar tätt tillsammans med dina kollegor inom er verksamhet.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och arbetar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Ansvarsområden
I rollen som registrator kommer du bedriva det dagliga arbetet, som innefattar arbetsuppgifter såsom:
- registrering av handlingar
- uppföljning och bevakning av ärenden
- utlämning av handlingar
- administration och dokumenthantering

Arbetstider
Arbetet är förlagt på vardagar under kontorstid. 
Tjänsten är på 50 %.
Omgående behov.

Kvalifikationer
Vi söker dig som:
- har tidigare arbetslivserfarenhet som registrator
- har goda kunskaper om, och intresse för ärende- och dokumenthantering
- har en eftergymnasial registratorutbildning

Vi söker dig som är ansvarsfull, strukturerad och engagerad i ditt arbete. Vidare ser vi att du är serviceinriktad och är en god kommunikatör, som samarbetar och skapar nya kontakter.

Erfarenhet av och kunskap i ärendehanteringssystemet Lex anses meriterande.

Ansökan
Sista ansökningsdag: 2021-10-15. Urval och intervjuer kommer att ske löpande, och uppdraget kan därmed tillsättas innan sista ansökningsdag.

För information: Paulina Hedin, paulina.hedin@randstad.se

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Deltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 6 oktober 2021
  • Ansök senast: 15 oktober 2021

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Attunda tingsrätt söker domstolsassistenter

Attunda tingsrätt söker domstolsassistenter

18 november 2024

15 november 2024