Registrator i Stockholm

Registrator i Stockholm

Arbetsbeskrivning

Om uppdraget

Vår kund, en myndighet belägen i Vasastaden behöver förstärkning av en registrator. Start för konsultuppdraget är så snart som möjligt, dock senast 2 januari 2023. Möjlighet till ledighet under julhelgen finns efter överenskommelse om uppdraget påbörjas tidigare. Omfattningen är 2-3 dagar i veckan men kan komma att utökas efter gemensam överenskommelse och varar först under ett år från och med anställning, med möjlighet till ytterligare förlängning. Arbetet utförs på plats i myndighetens lokaler och du arbetar i team med två andra registratorer och två arkivarier. Intervju med kund kommer preliminärt att ske vecka 44.

Dina arbetsuppgifter

Myndigheten är i en fas som innebär stora förändringar i hur de arbetar med ärendehantering. De kommer att byta systemstöd (från W3D3 till Public 360) och under de närmaste åren successivt ändra arbetssätt och bland annat gå från analog till digital hantering av ärenden. Hantering av sekretessbelagda uppgifter kommer att vara aktuellt. Detta innebär att du kommer att behöva skriva under en sekretessförbindelse.

Aktuella arbetsuppgifter i rollen som registrator:

- Posthantering
- Utskrifthantering
- Registrering
- Skanning
- Insortering i pappersakter




Dina kvalifikationer

- Registrators- eller arkivarieutbildning på högskolenivå
- Minst ett års erfarenhet som registrator i offentlig sektor med liknande uppgifter
- Goda kunskaper om lagar och förordningar som styr offentlig verksamhet
- Goda kunskaper i att arbeta i dokument- och ärendehanteringssystem
- Kommunicera obehindrat på svenska, i tal och skrift
- Goda kunskaper i engelska och i MS Office


Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 18 oktober 2022.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Alice Karlsson, alice.karlsson@bemannia.se / 070 887 96 00.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 oktober 2022
  • Ansök senast: 19 oktober 2022

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


21 november 2024

21 november 2024

19 november 2024

15 november 2024