OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Längre konsultuppdrag i Stockholm! Uppdraget är perfekt för dig med tidigare arbetslivserfarenhet som registrator och som vill arbeta kommunalt.
Om uppdraget
Vår kund har kontor i Vällingby och är ett bostadsbolag som går under Stockholms kommun. Uppdraget förväntas starta den 1 december och sedan preliminärt pågå till och med januari 2025. Det finns visst utrymme för distansarbete i överenskommelse med ansvariga kollegor, detta efter att du är självständig i ditt arbete. Uppdraget är heltid 100% på 38,25 h / vecka. Arbetstiderna är 08-17:00 mån-tors och 08:00-14:00 på fredagar.
Dina arbetsuppgifter
Rollen som registrator innebär att du ska klassificera och diarieföra i ärende- och dokumenthanteringssystemet eDok (platina). Hantera inkommande post och myndighetens e-postlådor, avsluta ärenden och arkivera handlingar samt hantera utlämnande av allmänna handlingar tillsammans med arkivarie och dokumentcontroller. Utöver detta kommer du att hantera interna och externa förfrågningar som anknyter till dokument- och ärendehantering inom bolaget samt verkställa gallring i dokumenthanteringssystem och i arkiven. Ditt team består av en arkivarie och en dokumentcontroller.
Dina kvalifikationer
- Godkänd 3-årig gymnasieutbildning
- Tidigare arbetslivserfarenhet om minst två (2) år som registrator
- Kunskaper av ärendehanteringssystemet Platina eller W3D3
- Flytande i svenska i såväl tal som skrift
Meriterande
- Tidigare arbetat inom den offentliga sektorn (kommun, stat, region)
- Tidigare arbetat på ett kommunalägt bolag
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 2023-11-13
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Annelie Hammarborg, annelie.hammarborg@bemannia.se
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 072 169 30 00
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
Kontaktpersoner på detta företaget
Annahita Yassarati
Kristina Fransson
Alexandra Lindholm
Linda Solini
Malin Strandberg
Lisa Målberg
David Målsäter
Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe
Erika Hansson