OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du relevant utbildning inom registratur, arkivvetenskap eller liknande samt erfarenhet av arbete som registrator?Då kan denna tjänst passa dig, varmt välkommen med din ansökan!Om uppdraget
Vi söker en registrator till vår kund i Täby som är verksam inom den kommunala sektorn. Tjänsten är ett konsultuppdrag via Bemannia som startari januari 2025 och pågår sex månader. Tjänstgöringsgraden är 100 %och du arbetar på plats vid kundens kontor i Täby.Dina arbetsuppgifter
Som registrator har du en central roll i att säkerställa att kundens dokumenthantering sker korrekt och effektivt. I detta uppdrag är fokus på stadsbyggnadsnämnden, inventera diariet samt att förbereda handlingar för slutarkivering. Du kommer att arbeta med registrering och diarieföring av handlingar, sortering och hämtning av handlingar från arkivet samt leverans för slutarkivering inklusive eventuell efterregistrering. Du säkerställer även attdokumenthanteringen följer gällande lagar och riktlinjer.Din insats kommer att vara avgörande för att upprätthålla en hög kvalitet och säkerhet i kundens informationshantering.
Dina kvalifikationer
Relevant utbildning inom registratur, arkivvetenskap eller liknande
Erfarenhet av arbete som registrator, gärna inom offentlig sektor
Goda kunskaper i gällande lagar och regler för dokumenthantering och offentlighetsprincipen
Mycket god datorvana och erfarenhet av att arbeta i olika dokumenthanteringssystem
God förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska
För att lyckas i rollen som registrator är det viktigt att du är noggrann, strukturerad och har ett starkt ansvarstagande. Du har lätt för att samarbeta och trivs med att ge service. Din förmåga att arbeta självständigt och att driva processer framåt är också avgörande. Stor hänsyn tas till personlig lämplighet.
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska.Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 9 december.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Jaqueline Shafig jaqueline.shafig@bemannia.se
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på072 175 50 00
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
Kontaktpersoner på detta företaget
Annahita Yassarati
Kristina Fransson
Alexandra Lindholm
Linda Solini
Malin Strandberg
Lisa Målberg
David Målsäter
Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe
Erika Hansson