OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du utvecklas som registrator och samtidigt få erfarenhet från offentlig verksamhet? Då bör du söka denna tjänst!
Om uppdraget
Vi på Bemannia har ett meriterande uppdrag på deltid som är perfekt för dig som har tidigare erfarenhet som registrator eller administratör. Du kommer arbeta på en kommunal arbetsplats tillsammans med två andra registratorer. Arbetet kommer att utföras på måndagar, torsdagar och fredagar på plats i vår kunds lokaler under kontorstider. Uppdraget förväntas starta i mitten av oktober och kommer pågå till sista mars 2024.
Dina arbetsuppgifter
Arbetet innefattar framförallt digital hantering av ärenden kopplat till miljö- och bygglovsprocesser. I rollen som registrator arbetar man i flertalet ärendehanteringssystem och söker bland annat upp handlingar som kan efterfrågas för utlämning. I rollen är det viktigt att man följer redan uppsatta rutiner kring arbetsuppgifterna och utlämningar.
Övriga arbetsuppgifter kan komma att bli:
- administrativt arbete så som granskning av leverantörsfakturor.
- registrering av sekretessärenden och överklaganden.
Dina kvalifikationer
- Avklarad högskoleutbildning, fördelaktigt inom samhällsvetenskap eller arkiv och informationsvetenskap
- Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
- Flytande i svenska i såväl tal som skrift
- Tidigare erfarenhet av arbete i digitala arbetsverktyg och en förmåga att snabbt sätta dig in i nya system
- Självständig och trivs med att arbeta i team
- Tidigare erfarenhet från kommunal/offentlig sektor inom registratur eller administration är meriterande
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag 25 september.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Alicia Belila, alicia.belila@bemannia.se
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 072 881 30 00
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
Kontaktpersoner på detta företaget
Annahita Yassarati
Kristina Fransson
Alexandra Lindholm
Linda Solini
Malin Strandberg
Lisa Målberg
David Målsäter
Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe
Erika Hansson