OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För ett konsultuppdrag till en av våra kunder i Eskilstuna söker vi nu en registrator/administratör med statlig erfarenhet. Uppdraget startar omgående och kommer att pågå under några månaders tid. Dina arbetsuppgifter kommer bl.a. innebära registrering av ärenden och posthantering. Det är meriterande om du som söker tjänsten har utbildning inom registratur samt har erfarenhet av arbete som registrator inom statlig verksamhet. Dock kan det även vara fullt tillräckligt att du är en duktig och erfaren administratör. Att du besitter goda datakunskaper är en förutsättning för att lyckas i denna roll. Du bör även känna till offentlighetsprincipen och vad den innebär i det dagliga administrativa arbetet. Som person kan du hantera ett högt tempo, periodvis hög arbetsbelastning och är stresstålig. Du har en god social förmåga och är van att hantera relationer såväl externt som internt. Stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper och lämplighet för uppdraget. Egenskaper som värdesätts högt är noggranhet, social kompetens och stresstålighet. Välkommen med din ansökan via www.proffice.se, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstidens slut.
Kontaktpersoner på detta företaget
Konsultchef Tomas Vidmark
0910 487038
0733 43 44 60