OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Just nu söker vi dig som vill ha en delad roll som både registrator och administratör. Välkommen in med en ansökan!
Arbetsuppgifter
Du kommer i denna roll arbeta på två enheter inom kommunstyrelsens kontor. Dina arbetsuppgifter kan tex. vara daglig postöppning, registrering, diarieföring av handlingar, kontakt med anställda och allmänhet vid offentliggörande i enlighet med offentlighetsprincipen. Vidare övrigt administrativt stöd för enheterna.
Vem är du?
Vi lägger stort vikt vi personlig lämplighet. Du är nyfiken, driven och har ett intresse för att lära dig nya arbetsuppgifter och verksamheter. Vidare ska du uppfylla;
• Avslutad gymnasieutbildning
• Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
• Goda kunskaper i olika datasystem
• Meriterande är om du tidigare har arbetat administrativt i kommun tidigare
Du erbjuds
Uppdraget är på heltid (100 %) med planerad start så snart som möjligt (omgående) och löper tom. 2023-08-31. Tjänstgöring under sommarmånaderna kommer ske. Du erbjuds ett konsultuppdrag och anställnings hos Jurek med bra förmåner och en god kontakt med din konsultchef. Vid frågor angående tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Kajsa Lidén på kajsa.liden@jurek.se.
Urvalet sker löpande så tveka inte med att skicka in din ansökan eller att kontakta oss!
Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, administration samt marknad och management.
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson
Rakel Jarl
Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson
Ulriikka Uittomäki
Berivan Mohammed
Malin Alexandersson
Thomas Eklöf
Rakel Jarl
070-972 13 52