OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Registrator/Nämndsekreterare
Vid Lindesbergs kommun kommer många anställda att gå i pension inom de närmaste åren.
Det innebär möjligheter till karriärutveckling för både de som nyanställs och de som redan är anställda. Målet är att få bra arbetsplatser där både äldre och yngre utvecklar varandra.
Kommunkontoret är en av kommunens sju förvaltningar och där kanslienheten ingår. Kanslienheten består av sex personer och är placerad i kommunhuset som är beläget i centrala Lindesberg.
Arbetsuppgifter
Klassificering och registrering av handlingar i ärendehanteringssystemet. Systemansvarig för ärendehanteringssystemet. Utbildning och information om ärendehanteringssystemet. Nämndsekreterare, utredningar, handläggare i valnämndens kansli vid allmänna val. Ersättare vid frånvaro vid övriga kanslifunktioner.
Kvalifikationer
Relevant högskoleutbildning med förvaltningsrättslig inriktning. Mycket god förmåga att kommunicera i tal och skrift. Arbetet ställer höga krav på ansvarskänsla, ordningssinne, samarbetsförmåga och serviceanda. Goda IT-kunskaper.
Kontaktpersoner på detta företaget
Rektor Per Sundelius
0581-813 56
Rektor Margarita Fernandez
0581-814 04
Rektor Lars Speziali
0581-812 84
Rektor Jimmy Fagrell
070-272 07 89
Rektor Karin Johansson
0581-813 42
Rektor Eva Boström
0581-813 91
Rektor Per Wernborg
0581-813 17
Förvaltningschef Kaj Söder
0581-811 86
Rektor Johan Ringaby
0581-815 42
Rektor Michael Tybell
070-544 43 53