OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
CityMail hjälper företag att kommunicera med sina kunder - och att hitta nya. Med hjälp av våra olika tjänster gör vi brevlådan till en ännu effektivare och viktigare kommunikationskanal. Nytänkande, inställningen att "Allt går att göra bättre" och en stark vilja att ständigt växa utmärker vår organisation och våra medarbetare. CityMail befinner sig i en expansiv fas. Före 2009 ska vi nå 60 procent av Sveriges hushåll och företag och i januari 2007 startade verksamheten i Danmark - det första steget mot resten av världen. Vi söker ett antal[medarbetare för behovsanställning som kommer att arbeta på vår Marketing-avdelning med placering på vårt huvudkontor i Västberga. Behovsanställning innebär att du arbetar vid arbetstoppar eller ersätter ordinarie personal vid exempelvis semester eller sjukdom några gånger i månaden.[I första hand söker vi dig som studerar på heltid eller deltid. Registreringsarbetet innebär -manuell matchning mellan olika register. Vi söker dig -medavslutat gymnasium och[goda kunskaper i office-paketet[[ För att lyckas krävs[ -noggrannhet, uthållighet, engagemang samt god administrativ förmåga Arbetstider/Varaktighet -Du arbetar en vardag cirka 1 gång/vecka oftast på deltid inom tidsramen 08.00-17.00 -Tjänsterna är behovsanställningar vid volymtoppar