Registrerare/administratör

Arbetsbeskrivning

serveOffice erbjuder konsulttjänster inom bemanning och rekrytering. Företaget etablerades 1991 och efter mer än 26 år i branschen har vi all den erfarenhet och kompetens som behövs för att kunna skapa de bästa förutsättningar för våra medarbetare och kunder. Vi är auktoriserade via Bemanningsföretagen. Läs gärna mer om oss på www.serveoffice.se.

Just nu söker vi en registrerare/administratör på deltid till ett stort byggföretag. Tjänsten är för närvarande en vecka per månad men kommer från och med maj utökas till två veckor, och pågår minst till september, med stor chans till förlängning året ut. Företaget sitter i fina, fräscha lokaler på Kungsholmen. Start enligt överenskommelse och du blir anställd hos serveOffice.

Arbetsbeskrivning
Som registrerare på byggföretaget kommer du att arbeta med registrering av tidrapporter. Det kan vara alltifrån närvaro, sjukfrånvaro, resor och liknande som ska in i deras system HRM. Medarbetarnas rapporter kommer ifrån cheferna och din uppgift är sedan att se till att allt blir korrekt. När det är gjort skickas de iväg för scanning.
 
Kvalifikationer
Vi söker främst dig som idag har en huvudsyssla, så som studier eller annat, och kan tänka sig att arbeta några dagar i månaden. Du har tidigare erfarenhet utav någon form av registrering och har du även jobbat med löner ses det som meriterande.
 
I tjänsten är det viktigt att du är noggrann och strukturerad. Då kontakt med människor förekommer ser vi även att du är serviceminded och hjälpsam, för att på bästa sätt kunna lösa eventuella problem som kan uppstå.  
 
Vi erbjuder dig
En tjänst där du arbetar självständigt men samtidigt tillhör en grupp med åtta härliga kollegor. Arbetstiderna är 08:00-16:30. Det finns även chans att utvecklas och växa inom företaget, i andra roller om man så vill.
 
Och som konsult hos serveOffice erbjuder vi dig
Genom våra ledord #personligtengagerad, #skickligtproduktiv och #proffsigtkreativ skapar vi de bästa förutsättningarna för våra medarbetare. Hos serveOffice får du engagerade kollegor, och ledare som har insett att nyckeln till nöjda kunder är att vår egen personal är nöjd och mår bra.

Vi erbjuder därför alla våra medarbetare generösa villkor i form av bland annat friskvårdsbidrag och ett brett förmånspaket. Dessutom anordnar vi kontinuerligt återkommande trevliga aktiviteter för att skapa en ”vi-känsla” bland alla våra medarbetare. Det ska vara kul att vara en del av serveOffice!

Ansökan och kontakt
Låter det intressant? Tveka inte, utan skicka in din ansökan med personligt brev och uppdaterat CV snarast genom att svara på detta mejl. Observera att urvalet görs löpande. Frågor kring tjänsten besvaras av Maria Lindberg på 070-483 75 40 eller maria.lindberg@serveoffice.se.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: serveOffice ab Sollentuna
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Månatlig löneutbetalning
  • Deltid Bemanning
  • Publicerat: 6 februari 2017

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024