REIREI - Customer Service

Arbetsbeskrivning

At REIREI, we’re driven by our strong entrepreneurial spirit, as well as our high ambition and pace. With profound knowledge of innovative and quality-based products for babies and children in the Nordic region, we always strive to deliver premium products to new parents – products that facilitate the most transformative period in life.

Vi söker en Customer Service-medarbetare! Med flera populära, välmående och internationella premiumvarumärken i portföljen och en egen online-handel under uppbyggnad, är vi ute på en intensiv tillväxtresa med fokus på en kundupplevelse i absolut toppklass! Även om vi redan idag har en stabil bas, är väletablerade och lönsamma så får du hos oss chansen att vara med och skapa ett ännu starkare företag, inte minst genom att stärka och utveckla vår kundtjänstfunktion.

Din huvuduppgift är att tillsammans med övriga CS-teamet ge våra återförsäljare maximal och oöverträffad service när det gäller orderhantering, beställningar, reklamationsärenden, produkt/funktionsfrågor etc. I en nära framtid lanserar vi även vår egen e-handel vilket innebär att du också kommer att hantera beställnings- och produktfrågor från privatkunder. Tjänsten innebär vidare att du och dina medarbetare kontinuerligt ansvarar för utvecklingen av kundservice-processer, FAQ:er, produktkunskap etc.

Vi söker dig som trivs som allra bäst när du får hjälpa andra och du har minst ett par års erfarenhet av att gjort det i en liknande roll, gärna mot slutkonsument inom retail/e-com och på både svenska och engelska. Du har lätt för att ta tag i saker och skapa ordning och struktur omkring dig och du får energi av att ha många kontakter och ärenden pågående samtidigt. Bakgrund från e-handel är meriterande, liksom kunskap i Salesforce eller liknande CRM-system.

Övrigt:

• Tjänsten är placerad på vårt kontor i Linköping
• Tillsvidaretjänst med provanställning
• Start omgående enligt överenskommelse

Ansökan/Kontakt: Infinity HR är framgångsrika i rekrytering av spetskvalitet till kulturstarka företag och vår självklara partner i denna rekrytering. För mer info om tjänsten eller urvalsprocessen, tveka inte att kontakta Emil Nilsson, Infinity på Tel: 070-5591192 eller Mårten Näsvall, Infinity på E-post: marten.nasvall@infinityhr.se

Rekryteringsprocessen:
28 oktober: Infinity intervjuer (video)
4 november: REIREI intervjuer (video)
9 november: REIREI finalintervjuer (Linköping)

Om företaget: REIREI är distributör av innovativa och kvalitativa produkter med fokus på baby och barn i Norden. Vi älskar våra varumärken och drivs av en glädje att kunna leverera premiumprodukter till nyblivna föräldrar som underlättar i den period i livet som kan vara den mest omvälvande. Vi säljer allt från barnvagnar och bärselar till innovativa tech produkter med möjlighet att förändra gamla segment. Vi har en hög ambition och ett högt tempo och trivs när det händer mycket och räds inte förändring.

Vi är ett familjeägt bolag med verksamhet i Sverige, Norge, Danmark, Finland och på Island. Idag är vi 16 anställda och omsätter ca 100 miljoner. På REIREI får du jobba i ett framgångsrikt företag med stark entreprenörsanda där dina kunskaper och spetsegenskaper ger dig stor frihet och handlingsutrymme. Brinner du för att utveckla affärer och skapa relationer kanske är det är dig vi söker! www.reirei.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Joakim Balkefors
0700-152629
Mårten Näsvall
070-3700145
Michaela Carlbaum

Anton Fredriksson

Emil Nilsson
0705591192

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Infinity Human Resources Sweden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 september 2021
  • Ansök senast: 24 oktober 2021

Besöksadress

Luxgatan 6
None

Postadress

Luxgatan 6
Stockholm, 11262

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024