OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Academic Work arbetar sedan 1998 med uthyrning och rekrytering av studenter och har lokalkontor på fem orter i Sverige; Stockholm, Linköping, Göteborg, Malmö och Örebro. Vi är idag Sveriges största arbetsgivare för studenter och Sveriges femte största bemanningsföretag. Academic Work arbetar med lösningar inom bemanning, både på deltid samt heltid. Vi hjälper även företag med rekryteringar. Academic Work verkar för att skapa kontakter mellan studenter och näringsliv. Syftet är att företag skall erbjudas en kanal för att kunna säkra sin kompetenstillförsel på såväl kort som lång sikt samtidigt som studenter från universitet och högskola skaffar sig värdefulla meriter och kontakter inför framtiden. Antalet internt anställda uppgår i dagsläget till ca 140 personer, varav 70 personer arbetar i Stockholm. I uthyrningsverksamheten arbetar cirka 2000 konsulter varje månad på olika uppdrag hos våra kunder. Information om uppdraget: Academic Work söker för kunds räkning en Reklamationshanterare med tekniskt intresse på heltid. Kunden är ett av världens största företag inom telekommunikation och de arbetar med både fasta och mobila telecomtjänster. Företaget arbetar konsultativt med att ge rådgivning, hitta lösningar samt ge support till sina kunder. Arbetsbeskrivning: Du kommer att arbeta med administrationen kring hanteringen av reklamationer. Det innebär att ta emot dessa, registrera reklamationerna i olika system, sköta kontakten med orderkontoret, fabriken och leverantörer, uppdatera olika styrsystem samt avrapportering med mera. Du kommer att introduceras till arbetet under ett par veckor, sedan kommer du att utföra arbetet helt på egen hand. Tjänsten ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Academic Work men arbeta ute hos en av våra kunder. Krav på person: Vi söker dig som är nyexaminerad, eller med några år efter examen, från någon teknisk utbildning. Tjänsten i sig är inte så teknisk men det är bra om man har god förståelse för verksamheten och dess tekniska miljö. Har du erfarenhet av arbete i SAP är det meriterande eftersom mycket arbete kommer att ske i systemet. För att passa för tjänsten bör du ha lätt för att lära, vara arbetsam, social och självständig.
Kontaktpersoner på detta företaget
Konsultchef Jenny Norling
08-562 448 44
Konsulychef Sara Andersson
08-56244871
Konsultchef Lena Norberg
Konsultchef Rahel Habtegabir
08-52258922
Konsultchef Sara Dahl
08-56246770
Consultant Manager Assistant Maria Udén
08-522 57611
Konsultchef Rahel Habtegabir
08 - 54 25 89 22
Konsultchef Jenny Rydberg
Konsultchef Natasha Cordero
0852258947
Konsultchef Sara Dahl