OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Verksamhetsbeskrivning
Bemanning/rekryteringsföretag sedan 1988.
Arbetsuppgifter
Placera Personal AB är ett bemanningsföretag med 17 års branscherfarenhet.Våra verksamhetsområden är personaluthyrning, rekrytering och entreprenader främst inom kontor, ekonomi, sälj och marknad.
Vi söker för kunds räkning en person som har erfarenhet av att arbeta med reklamationshantering.Arbetet innebär att sammanställa statistik/rapporter till tillverkande enheter.Att bistå säljare och tekniker med administrativt arbete vid besiktning och reparationer.Arbetet innebär vidare att beställa arbete, söka i reklamationsbas, komplettera besiktningsrapporter, beställa material samt att ansvara för utskick av olika slag.I viss utsträckning övriga kontorsgöromål för teknisk supports räkning.
Kompetenskrav är att du har goda kunskaper i engelska, serviceinriktad och god organisatorisk förmåga.Önskvärt är att du tidigare arbetat i affärssystemet Movex.
Utbildning/Erfarenhet
Erfarenhet av reklamationshantering är ett krav.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719