OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
JULA POSTORDER AB är ett framgångsrikt och expansivt företag inom lågprishandel med varor för villa, fritid, hemmafixare,hantverkare, lantbruk och småindustri.Vi marknadsför oss bl a med Julakatalogen som kommer ut två gånger per år.Vi har för närvarande 31 st varuhus.Omsättningen är beräknad till 2,9 miljarder kronor 2009 och vi sysselsätter ca 1000 personer. Arbetsuppgifter: Ta emot samtal från kunder och butiker gällande service.Du kommer att arbeta nära vår Servicechef vad gäller hantering av reklamationer och returer från butik och postorder kunder.Tjänsten innebär även teknisk support internt och externt.Bakgrund: Du besitter teknisk kunskap gällande Julas sortiment.Du är stresstålig, självgående men även van att jobba i grupp.Dina datakunskaper är goda och du kan uttrycka dig väl i både tal och skrift.Norsktalande är ett krav.