Reklamationsansvarig/Teknisk support för Norge

Arbetsbeskrivning

JULA POSTORDER AB är ett framgångsrikt och expansivt företag inom lågprishandel med varor för villa, fritid, hemmafixare,hantverkare, lantbruk och småindustri.Vi marknadsför oss bl a med Julakatalogen som kommer ut två gånger per år.Vi har för närvarande 31 st varuhus.Omsättningen är beräknad till 2,9 miljarder kronor 2009 och vi sysselsätter ca 1000 personer. Arbetsuppgifter: Ta emot samtal från kunder och butiker gällande service.Du kommer att arbeta nära vår Servicechef vad gäller hantering av reklamationer och returer från butik och postorder kunder.Tjänsten innebär även teknisk support internt och externt.Bakgrund: Du besitter teknisk kunskap gällande Julas sortiment.Du är stresstålig, självgående men även van att jobba i grupp.Dina datakunskaper är goda och du kan uttrycka dig väl i både tal och skrift.Norsktalande är ett krav.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: JULA Postorder
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 23 februari 2009
  • Ansök senast: 13 mars 2009

Liknande jobb


Warranty Project Specialist

Warranty Project Specialist

20 december 2024

Reklamationsansvarig

Reklamationsansvarig

16 december 2024