OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Idag finns Randstad i tjugo länder med över 2.500 lokal avdelningar i Europa, Nordamerika och Asien.På Randstad har vi specialiserat oss på att hjälpa företag med kompetent personal inom Administration, Kontor, Ekonomi, Finans, Teknik, IT, Produktion & Lager.Med ca 700 medarbetare i Stockholm, Göteborg, Lund, Nyköping, Norrköping och Västerås är vi idag ett av landets ledande bemanningsföretag.Varje dag går runt 365.000 Randstad-medarbetare ut och jobbar hos våra kunder, inom alla tänkbara branscher.Det gör Randstad till ett av de största bemanningsföretagen i världen.Randstad Sverige är medlem i Svenskt Näringsliv och är auktoriserat av Bemanningsföretagen, som ingår i Almega. För vår kund som verkar inom datorbranschen söker vi nu en serviceinriktad reklamationshandläggare ?Arbetsuppgifter[ Du kommer att arbeta med inkommande reklamationer av datorprodukter och tillbehör.Kommunikation med bolagets kunder sker via e-post samt telefon.[[ ?Utbildning/Erfarenhet Vi ser gärna att du har någon form av IT-utbildning, men detta är inget krav.Har du tidigare erfarenhet av arbete med reklamationer eller erfarenhet av annat serviceinriktat yrke är detta ett plus.Du har god datorvana och uttrycker dig obehindrat på engelska i tal och skrift.Personliga egenskaper Du bör vara en självgående person som tar ansvar för dina arbetsuppgifter.Du har därutöver en känsla för service och är en duktig kommunikatör.Intervjuer sker löpande, så tveka inte att skicka din ansökan nu.Vi ser fram emot din ansökan! [ ?
Kontaktpersoner på detta företaget
Peter Conradi
+46 0729-889421
Mikael Svensson
+46 729 88 94 25
Emilie Hedman
+46 (0)72-988 98 27
Philip Sjögren
+46 729889828
Tarek Mourad
+46 122-26 90 00
Ahmed Hersi
+46 (0)72-988 94 03
Anne Hansson
031-333 52 92
Anne Hansson
+46 (0)72-988 94 05
Margareta Wickzell
Cecilia Mannheimer
+46 (0)31-3335294