OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
The Phone House söker en reklamationshandläggare till vår nya reklamationsavdelning. The Phone House är idag Sveriges största oberoende återförsäljarkedja inom mobiltelefoni och har drygt 500 anställda och 78 butiker i Sverige.Våra ägare är The Carphone Warehouse, Europas största oberoende affärskedja inom mobiltelefoni och noterat på Londonbörsen.I Europa går de drygt 1 700 butikerna under namnet The Phone House/Carphone Warehouse.Vårt mål är att alla våra kunder ska vara nöjda och det försöker vi uppnå genom god service, oberoende råd och ett heltäckande butiksnät.The Phone House AB är av tidningen Mobils läsare utsedd till Årets återförsäljare, 2003 och 2004.The Phone House expanderar och söker en reklamationshandläggare som ska vara ansvarig över vår nya reklamationsavdelning.Tjänsten är inledningsvis på halvtid, men kan mycket väl utvecklas till heltid beroende på arbetsbelastning. Som reklamationsansvarig är du strukturerad och avslutar det du börjat.Du har bra social begåvning och är stresstålig.Du är påhittig, uppfinningsrik och professionell i både tal och skrift.Grundläggande kunskaper i Excel är ett krav och goda kunskaper meriteras.Du ska inte vara rädd för ansvar då du kommer att ha ansvar för kostnaden av avdelningen och över det egna lagret.Goda kunskaper om reklamationshantering, servicefrågor och konsumentköplagen är ett krav. Vi erbjuder dig ett spännande och utvecklande arbete hos ett ledande företag i en av världens snabbaste branscher.Du kommer att ha kontakt med våra leverantörer och deras reklamationsavdelningar, ge besked till butik om beslut på reklamationsärenden, vara behjälplig att bibehålla och ytterligare stärka The Phone House servicegrad mot slutkund. OBS!Vi tar endast emot ansökningar elektroniskt och till ovanstående e-mail adress!