OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Elitfönster ingår i Inwido Sverige, en del av Inwidokoncernen, norra Europas ledande leverantör av innovativa miljövänliga träbaserade fönster- och dörrlösningar. Genom att alltid utgå från konsumentens behov ökar vi människors välbefinnande. Inwido ägs av Ratos.
Vi söker en Reklamationshandläggare till vår eftermarknadsavdelning inom Retail.
Arbetet som Reklamationshandläggare innebär att ansvara för att kunden får svar och hjälp i reklamationsärenden, från order till leverans. Du är länken mellan konsument, leverantör och servicepersonal och säkerställer en affärsmässig hantering. Du ger en service som överträffar kundens förväntningar för att på enkelt och snabbt sätt lösa fallet.
Avdelningen för reklamation består idag av fem medarbetare som arbetar med samtliga varumärken inom Retail. Rekryteringen är en utökning av organisationen för att utveckla och stärka avdelningen.
Som person är du van att fatta egna beslut inom ramen för verksamheten. Du är öppen, serviceminded och har förmågan att ta kunden på rätt sätt då arbetet innefattar mycket kundkontakt.
Byggnadsteknisk utbildning samt kunskaper inom konsumentköplagen och ABM07 är starkt meriterande. Du har flera års erfarenhet från liknande arbeten.
Tjänsten är stationerad på vårt kontor i Lenhovda.
Har du frågor om tjänsten kontakta Dan Ländström, Customer Service Manager, tfn, 010- 451 43 17.
Läs mer om tjänsten och ansök senast 2014-03-09 via http://inwido.se/sv/content/lediga-tjanster
Kontaktpersoner på detta företaget
Lotta Karlsson
Madeleine Back