OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
-
Reklamationshandläggare till PostNord Sverige
Reklamationer i Borlänge
PostNord är Sveriges ledande Logistikföretag. Nu söker vi fem Reklamationshandläggare till vår Reklamationsenhet i Borlänge.
Mångfald är en naturlig del i PostNords verksamhet. Vi välkomnar gärna dig som liksom vi ser på olikheter som en styrka och en förutsättning för konkurrenskraft och tillväxt.
Ort: Borlänge
ARBETSBESKRIVNING:
Utredning av reklamationer för PostNord:s kunder
FORMELLA KRAV
-Gymnasiekompetens eller motsvarande kunskaper
-Du har god kunskap i Svenska och Engelska i tal och skrift.
ÖNSKVÄRDA KVALIFIKATIONER:
-Du är kommunikativ och har samarbetsförmåga
-Du är serviceinriktad
-Du har erfarenhet från kundservice arbete
-Du kan arbeta i team
-Det är ett stort plus om du har erfarenhet av Logistikbranchen
-Du är resultatorienterad
-Det är ett plus om du har erfarenhet av SAP
-Du har god datavana
Vi arbetar alltid för att nå en så bra lösning som möjligt för våra kunder och det är viktigt att du har förmågan att arbeta i ett team för att nå upp till de mål som finns inom enheten.
KONTAKTPERSONER:
Proffice Sverige AB: Christian Fredin, 0733570066, christian.fredin@proffice.se
FACKLIGA KONTAKTPERSONER:
SEKO Posten: Annelie Norrström 0243-928 50
ST inom Posten: Elisabeth Krusberg tel. 0243-928 50
SACO-Posten Eva Lind 010-436 4062
SISTA ANSÖKNINGSDAG:
2014-05-11
TILLTRÄDESDATUM:
Efter överenskommelse
SÖKA JOBBET:
www.proffice.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Christian Fredin
0733570066
Sophie Karlsson
+46722385107
Katarina Thomasson
+46702312805
Ellen Engström
+46703904012
Lena Wassén
+46725142936