OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
The Place är ett rekryterings- och konsultuthyrningsföretag som är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder som befinner sig i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och vår verksamhet är en av branschens mest erfarna och betrodda. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.
Tjänsten
Vi söker en reklamationshanterare för det nordiska teamet till skönhets- och kroppsföretaget Coty. Som reklamationshanterare kommer du att arbeta backoffice och ta över ärenden efter att de inkommit till kundtjänsten. Du kommer då att ansvara för att reklamationerna blir utredda och säkerställa information så som giltighetstid, rätt orsakskod och att retur och kreditnota skapas. Detta är ett administrativt arbete som kräver god datavana och att du är duktig på Excel. Coty sitter i nya fräscha lokaler i Solna och du kommer att tillhöra teamet för Supply Chain. Du kommer även att få ha ansvar för en del KPI:er och analysera och driva förbättringar. I rollen ingår också att få vara med och hjälpa till och se till att deras e-handelsplattform fungerar som den ska, hjälpa till med olika tester och rapportera buggar. Detta är ett konsultuppdrag på sex månader med mycket goda möjligheter till förlängning eller övertag av kunden. Start omgående. Du kommer att vara anställd av oss på The Place och jobba ute hos Coty. Coty sitter i nya fräscha lokaler i Solna.
Arbetsuppgifter
Du kommer att:
• Säkerställa och slutföra reklamationer
• Ansvara för olika nyckeltal och arbeta aktivt med förbättringsarbete
• Arbeta med att förbättra E-handelsplattformen
• Arbeta med administrativa uppgifter
Kvalifikationer
Vi ser följande kvalifikationer som lämpliga:
• Avslutad gymnasieutbildning, gärna från natur- eller ekonomilinje
• Har goda kunskaper i svenska och engelska
• Du har ett tekniskt intresse
• Goda kunskaper i Excel
• Har du erfarenhet ifrån kundtjänst eller en liknande roll är det meriterande
Personligt
Vi ser att du är en person som är driven och strukturerad. Du vill arbeta och utvecklas på ett globalt företag i en internationell miljö med trevliga kollegor. Du behöver vara en teamspelare som också arbetar bra på egen hand. Du trivs i att arbeta i en administrativ och analytisk roll.
Företaget
Coty har sedan starten i Paris 1904 vuxit enormt och är idag globalt sett världsledande inom området skönhet och kroppsvård. Cotys produkter säljs idag i 130 länder världen över och är välkända på marknaden. Bland produkterna kan du hitta märken som bland andra Wella, Calvin Klein, Hugo Boss, OPI, Chloé, Ghd, Max Factor och Marc Jacobs. Idag arbetar runt 20 000 medarbetare världen över på Coty varav runt 100 personer i Sverige.
Intresse för tjänsten
Låter detta som du eller någon du känner. Skicka in din ansökan eller tipsa en vän redan i dag då urval sker löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.
The Place – Where happy work happens
Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.
Några förmåner som medarbetare hos The Place:
• En tilldelad jobbagent som tillsammans med dig tittar på utvecklingsmöjligheter
• Engagerat och modernt ledarskap med förståelse för livspussel
• Onboardingplan
• Kollektivavtal med pensionssparande, föräldralön m.m.
• Friskvårdsbidrag
• Specialerbjudanden
• Mentorskap
Sökord: reklamationshandläggare, reklamationer, Claims handler, Coty, Nordiska, Supply Chain