OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Reklamationshandläggare till UPS i Järfälla
Arbetsuppgifter:
I din roll som reklamationshandläggare följer du upp och utreder reklamationer med ärenden som bland annat skador eller förluster av paket. Du utreder ärenden och hanterar kommunikationen med kunder, både privat- och företagskunder. Detta innebär att du ibland har kontakt med kollegor världen över och du behöver således vara bekväm med att kommunicera på engelska. Utöver detta är det en administrativ roll där det krävs att du är noggrann och att du har ett undersökande sinne. Vidare ingår det i rollen dokumentgranskning och ersättningsadministrering.
Kvalifikationer:
Servicevana
Tidigare erfarenhet av reklamationshantering är meriterande
Du är framförallt en god kommunikatör i skrift och har ett undersökande sinne
Behärskar engelska och svenska både i tal och i skrift
God datavana
Tidigare erfarenhet inom transport/logistikbranschen är meriterande
Övrig Information:
Vårt kontor finns i Järfälla, Stockholm.
Tjänsten är på Heltid, Tillsvidare med 6 månaders provanställning.
Arbetstiderna varierar mellan 7-18 enligt schema måndag till fredag
Kollektivavtal finns med Unionen
Friskvård
Start enligt överenskommelse
Du rapporterar till DI Operations Manager
Vänta inte med din ansökan då vi rekryterar löpande och rollen kan tillsättas innan sista datum för ansökan. Då vi är ett säkerhetsklassat företag kommer vi begära utdrag ur belastningsregistret före anställning