Reklamationshanterare till Huddig i Hudiksvall

Arbetsbeskrivning

Om oss
Konsultia genomför denna rekrytering på uppdrag av Huddig i Hudiksvall.

Anställningen hos Huddig föregås av en provanställning via Konsultia.

Konsultia är specialiserade på personaluthyrning och rekrytering till Norrlands industri- och logistikföretag.

Om kundföretaget
Huddig utvecklar, tillverkar och säljer Huddig grävlastare till el-, järnvägs- och entreprenadbranschen. Vårt eget märke HUDDIG har länge varit marknadsledande bland grävlastare på den svenska marknaden.Vi erbjuder den ultimata lösningen för effektivt arbete inom segmenten City, Cable och Rail.

Läs mera på www.huddig.com/sv/

Dina arbetsuppgifter
Har du ett brinnande intresse för teknik och vill vara ansvarig for vår reklamations-avdelning?
Vill du dessutom arbeta på ett väletablerat företag där service, närhet och miljö är viktiga ledord?
Då ska du definitivt söka den här tjänsten!

Arbetsuppgifter
Som reklamationsansvarig arbetar du med reklamationer av Huddigs produkter. Du hanterar reklamationer mot kunder, återförsäljare och leverantörer samt internt mot t.ex inköp och konstruktion.

I huvudsak består arbetet av att ta emot och administrera reklamationer från kunder och återförsäljare, dokumentera och föra statistik, samt redovisa resultatet till Servicemarknadschef. Du ansvarar för att bemöta kunder i reklamationsärenden och förhandla och kompensera kunder. Vidare är du med och förhandlar med återförsäljare och leverantörer gällande reklamationer och ansvar.

I rollen kommer du att ansvara för att beslut tas i enskilda reklamationsärenden och arbeta med statistiska underlag och analyser med anledning av vad som reklameras

Din profil
Vi söker dig som har teknisk utbildning på gymnasienivå samt minst 3 års erfarenhet från liknande arbete. Du behärskar engelska i tal och skrift, är tekniskt intresserad och har goda kunskaper inom IT. Du kommer att arbeta med Word, Excel samt med vårt affärssystem Monitor. Som person är du serviceinriktad, flexibel, utåtriktad och har ett gott ordningssinne.

Övrig information
Sista ansökningsdag: 28 februari 2017, vi intervjuar löpande och tjänsten kan tillsättas innan ansökningstidens utgång.

Eftersom vi arbetar för en jämn könsfördelning ser vi gärna kvinnliga sökande till den här tjänsten

För tjänsten fodras minst körkort typ B.

Kontaktpersoner på detta företaget

Andreas Widmark

Martin Ene

Andreas Widmark
072-517 26 12
Martin Ene

Andreas Widmark
0725172612
Andreas Widmark
072-5172612
Hakan Mol

Andreas Widmark
072-5172612
Hakan Mol
072-5172614
Martina Hallberg
070-517 26 44

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Konsultia AB Umeå
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Enligt överenskommelse Enligt överenskommelse
  • Publicerat: 28 januari 2017

Besöksadress

Järnvägsallén 3, Umeå
None

Postadress

Järnvägsallén 3
Umeå, 90328

Liknande jobb


22 oktober 2024

Order Flow & After Sales Administrator

Order Flow & After Sales Administrator

3 oktober 2024