OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Som Reklamationshanterare kommer du att arbeta i kundens logistikavdelning. I rollen ansvarar du bland annat för att registrera kundreklamationer, initiera ärendet mot leverantörerna, löpande följa upp och hålla kunden uppdaterad gällande ärendet, hantera beställning av eventuell ersättningsleverans, ta fram reklamationsrapporter, fysiskt hantera godset som kommer in och skall gå ut samt avsluta ärendet.
Tjänsten är på heltid, måndag-fredag, 08:00-16:45 och är placerad i Gnesta.
I din roll som Reklamationshanterare kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
- Hantera kundreklamationer från start till avslut
- Ta fram reklamationsrapporter
- Hantera godset som kommer in och skall gå ut
- Ha tät kontakt med leverantörer och kunder
Tjänsten som Reklamationshanterare är ett konsultuppdrag med start omgående och kommer att pågå i tre månader med chans till förlängning.
Om dig
Vi söker dig som har god administrativ förmåga som möjliggör att hålla i många ärenden parallellt. Du ska ha en ett driv och förmågan att arbeta självständigt. Det är viktigt att du har ett administrativt ordningssinne och meriterande att du har en viss teknisk kompetens.
Som person är du ordningsam, kommunikativ och social.
Viktigt för tjänsten:
- Relevant erfarenhet
- Administrativt ordningssinne
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:
Athina Bagiopoulou via Adecco 010 – 173 73 00.
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Tove Östberg
Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund
Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147