Reklamationskoordinator Pahlén Upplands Väsby

Reklamationskoordinator Pahlén Upplands Väsby

Arbetsbeskrivning

Din nya tjänst
Vi söker nu en reklamationskoordinator till vår omtyckta kund Pahlén. Detta är ett vikariat under ett år, dock med möjlighet för annan öppning inom företaget efter det året. Du arbetar vanlig dagtid.

I rollen som reklamationskoordinator kommer du vara spindeln i nätet och lösa de problem som kan uppstå på lagret.

Andra förekommande arbetsuppgifter är:

- RMA och returansvarig
- Göra kontroll av returgods som ankommit
- Sköta spårning av försvunnet gods
- Bokning av special- och partisändningar
- Dagligen hantera inkomna ärenden och driva frågor från Kundservice


Pahlén är ett genuint svenskt företag med 50 års erfarenhet av tillverkning av kvalitetsprodukter för swimmingpooler. Tillverkning sker i deras fabrik i Upplands Väsby. Läs gärna mer om Pahlen här: www.pahlen.se (http://www.pahlen.se)

Din bakgrund
Personen vi söker har arbetat i en likande roll tidigare eller så har du akademisk utbildning inom logistik/inköp. Meriterande med erfarenhet från tillverkande företag. Med fördel har du arbetat i ett eller flera större ERP-system. Meriterande med någon form av teknisk erfarenhet, exempelvis pumpar, rör, ventiler etc. För denna tjänst behöver du kunna tala och skriva på både svenska och engelska.

Du som person
För att lyckas i denna roll bör du vara en problemlösare som tar tag i saker direkt, tycker om att arbeta med förbättringar och är inte rädd för att ta egna beslut. Du vet med dig att du passar i en trevlig, snabb och kundfokuserad miljö.

Du är med fördel:

- Strukturerad, effektiv och självgående
- Positiv
- Driven
- Flexibel


Din ansökan
Hjärtligt välkommen att söka en spännande tjänst. Har du frågor ber vi dig ringa till Christer Johansson 08-120 88 744 eller Ida Sebitli 08-120 88 774 . Söker tjänsten gör du lämpligast via vår hemsida. Sista ansökningsdag är 2022-03-04.

Intervjuer kommer att ske fortlöpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag.

Vi ser fram emot att få läsa din ansökan.

Vi erbjuder dig
Som anställd hos oss på Thalamus erbjuder vi en trygg anställning med kollektivavtal (IT/ Telekomavtalet inte bemanningsavtalet), friskvårdsbidrag, fast månadslön, pension mm.

På Thalamus är gemenskap en viktig del, vilket gör att vi ordnar AW:s samt sommarfest och julbord. Då brukar alla konsulter dela erfarenheter och glädje med varandra och oss på kontoret.

Din nya arbetsgivare
Thalamus har funnits i 20 år och är nu ett stadigt växande konsult- och rekryteringsföretag inom IT & Teknik.

Vi är ett familjärt bolag som ligger ute i Alvik strand och vår huvudsakliga fokus ligger på konsultverksamhet i Stockholms län.

Om vi skulle beskriva oss själva skulle det vara att vi är ett glatt, kunskapsdrivet gäng vars arbete kännetecknas av kvalitet, nytänkande och personligt engagemang. Hoppas du vill bli en av oss!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Thalamus IT Consulting
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 februari 2022
  • Ansök senast: 4 mars 2022

Postadress

Gustavslundsvägen 137
Stockholm, 16751

Liknande jobb


Kundorder och Produktionsplanering

Kundorder och Produktionsplanering

22 december 2024

Aftermarket Specialist

Aftermarket Specialist

12 december 2024

Reservdelsansvarig till Geomek

Reservdelsansvarig till Geomek

3 december 2024