REKR UPPDR/Ekonomiassistent

Arbetsbeskrivning

K-RAUTAS HUVUDKONTOR I SVERIGE SÖKER NY MEDARBETARE

Som ett led i K-rauta AB:s expansion och dess centralisering av leverantörsfakturahanteringen behöver vi förstärka Ekonomiavdelningen för Sverigekontoret med ytterligare två medarbetare (en tillsvidaretjänst och ett 1-årigt graviditetsvikariat).

Arbetsuppgifter:
.Avstämning mellan underlag från inköpssystemet och leverantörsfaktura. Sker genom ett eget designat avstämningsprogram, K-Match, som digitalt matchar inscannade fakturor på radnivå.
.Ankomstregistrering och uppdatering av fakturor i bokföringssystemet.
.Löpande kontakt med servicekontorets inköpsavdelning och varuhusens varumottagare.

Önskemål:

Vi söker dig som har:
.Haft erfarenheter av liknande arbetsuppgifter.
.Mycket god datavana
.Är noggrann och analytisk till din läggning.
.Tycker om administrativt löpande arbete

Arbetsvillkor:
.Placering på vårt servicekontor i Häggvik, Sollentuna.
.Arbetstiderna är vardagar 8-17 med möjlighet att justera detta något efter personliga önskemål.
.Tjänsten är heltid.
.Goda möjligheter till såväl intern som extern utbildning erbjuds beroende på intresse och utvecklingsönskemål.
.Tillsvidaretjänsten beräknas börja per omgående, och graviditetsvikariatet med start någon gång i maj.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: K-Rauta
  • 0 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 6 februari 2007
  • Ansök senast: 28 februari 2007

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010