OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Silentium arbetar inom försäljning, service och marknadsanalys, med de främsta varumärkena inom bank, försäkring och telekommunikation. Moderbolaget ligger i Stockholm och våra kontor ligger i Stockholm, Boden och Västerås. Allt sedan Silentium bildades 1998 har vi haft en stadig tillväxt och företaget har idag drygt 300 anställda i hela landet.
Nu söker vi ytterligare en rekryterare till vårt kontor i Västerås.
I dina arbetsuppgifter ingår rekrytering av personal till vårt callcenter, vilket innebär allt från att utforma platsannonser till att genomföra intervjuer, ta referenser samt delta i olika rekryteringsaktiviteter. Tjänsten innefattar också en hel del administrativa uppgifter såsom upprättande av och uppföljning av anställningsavtal, schemahantering, arkivering m.m. Andra förekommande sysslor på kontoret samt visst telefonarbete ingår också i uppgifterna.
Din bakgrund
Vi vill att du har en akademisk utbildning inom HR/PA. Du får gärna vara nyutexaminerad. Har du erfarenhet av rekrytering och/eller personaladministration är det meriterande men inget krav.
Tjänsten ställer krav på noggrannhet, struktur, och resultatorientering. Du är kommunikativ, social, flexibel och har förmågan att arbeta proaktivt och självständigt i en miljö med högt tempo.
Vi genomför urval och intervjuer löpande under tiden vi annonserar. Tveka därför inte, utan sök tjänsten genast!
Välkommen med din ansökan!
Kontaktperson: Eva Melander 021-814444