OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Vi söker en ny medarbetare inom rekrytering och personaladministration till vårt kontor i Trollhättan.
För att passa i denna roll behöver du vara social och trivas att ta kontakt med andra människor, gilla varierande arbetsuppgifter och att styra ditt eget arbete.
Som rekryterare hos oss arbetar du tight med våra säljare i regionen för att kunna rekrytera rätt personal enligt våra kunders önskemål. Du genomför hela rekryteringsprocessen från annonsering, urval, intervjuer och referenstagning till anställning och uppstart hos kund. Arbetet kommer även att innebära kontakter med utbildningsinstanser och arbetsförmedling.
Du är första kontakt för våra anställda konsulter och behjälplig med bl.a. bokning av utbildningar, beställning av arbetsutrustning samt övriga administrativa uppgifter.
Din profil
Du trivs i kontakten med andra människor.
Har en god administrativ förmåga.
Du har ett ordningssinne och gillar att hålla struktur i ditt arbete.
God förmåga att uttrycka dig i tal och skrift.
Du får gärna ha erfarenhet av arbete med personal eller rekrytering. Utbildning inom området är meriterande.
B-körkort är ett krav.
Uppfyller du detta samt har en god förmåga att samarbeta, kan hantera stressiga situationer samt lösa problem på ett kreativt sätt så kan du med all säkerhet vara rätt person för tjänsten!
Vi arbetar löpande med inkomna ansökningar och kontaktar de som motsvarar ansökningskraven.
Välkommen!
Om Ikett Personalpartner AB
Ikett Personalpartner AB är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med bemanning och rekrytering av kvalificerad kollektivpersonal och tjänstemän, främst inom yrkesområdena industri, el, bygg och administration.
Ikett är medlem i Almega Bemanningsföretagen och har kollektivavtal med LO Unionen och Akademikerförbunden. Vi är certifierade enligt ISO 9001.
Målet med vårt arbete är nöjda kunder och skickliga medarbetare som trivs. Detta vill vi uppnå genom kvalitet, kompetens och effektivitet.