OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget
Industrisupport är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med verksamhet och kontor på flera orter. Vi arbetar med åtskilliga yrkeskategorier på kollektiv- och tjänstemannasidan och har sedan starten 1999 en stabil kundbas. Vi hjälper människor och företag att utvecklas och har högt ställda kvalitetsmål som arbetsgivare och leverantör. Vi har en platt organisation, där alla är delaktiga och tar ansvar. Det är viktigt för oss att du mår bra och känner dig trygg, vilket innebär att vi har kollektivavtal, försäkringar, företagshälsovård och friskvårdsbidrag. Vi äger våra trevliga lokaler, där varje medarbetare har eget rum och jobbar med den senaste digitala tekniken. Nu behöver vi ta in ytterligare en rekryterare – vill du bli en av oss?
Dina arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter omfattar hela rekryteringskedjan från att skapa kravprofiler och jobbannonser till urval, intervjuer och anställningar samt löpande personalansvar. Du blir även delaktig i utvecklingen av vårt kompetensbaserade rekryteringsmaterial. Teamet består av 5 rekryterare, 3 säljare och 4 administratörer. Tillsammans prioriterar och fördelar vi uppdragen. ”Det bästa är att det hela tiden händer något, ingen dag är den andra lik och att du lär dig nytt varje dag”, säger Jennifer som är rekryterare.
Din profil
Vi söker dig som läst PA- eller psykologprogrammet och samlat på dig lite arbetserfarenhet inom HR och rekrytering. Tjänsten passar dig som är positiv och serviceinriktad. Det är en fördel om du är uthållig och tålmodig, bra på att prioritera och ta ansvar för att knuffa dina uppdrag framåt. Du ska kunna hantera många interna och externa kontakter samtidigt som du har fokus på detaljerna. Större delen av tiden kommer du att arbeta i olika digitala system, vilket kräver mycket god datavana! Bifoga CV, men utelämna referenser och känsliga uppgifter. Välkommen med din ansökan!