OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Upgraded People.
Om företaget:
Upgraded People AB är ett ambitiöst och snabbt växande bolag inom konsultbranschen inriktat mot IT. De arbetar med konsultförmedling och binder samman konsulter och uppdragsgivare inom flertalet branscher. Genom att uppgradera sina kunders kompetensförsörjning bidrar företaget till att rätt person hamnar på rätt plats i rätt tid. Som anställd på bolaget ingår du i ett innovativt team med mångårig erfarenhet inom HR, IT och försäljning. Upgraded People genomsyras av en generös och händelserik företagskultur präglad av stor gemenskap. Läs gärna mer på deras hemsida här: https://upgraded.se/
Arbetsuppgifter:
I rollen som Sourcing Partner arbetar du med att förstå kunders behov av kompetens och förse dem med rätt person på rätt plats. Du underhåller företagets befintliga relationer och vidareutvecklar proaktivt partnernätverket bestående av konsultbolag och frilansande konsulter. Rollen är av bred karaktär och innefattar flertalet arbetsuppgifter som du tar stort eget ansvar för. I arbetet ingår bland annat att genomföra search i externa kanaler och bearbetning av CV i det interna nätverket. Därtill förhandlar du arvode och villkor med leverantörer, samt har förberedande samtal med kandidater inför kundintervjuer. Kontakt med kunder sker via telefon men kan också förkomma fysiskt.
• Underhålla företagets befintliga relationer bestående av kunder, underleverantörer och kandidater
• Matcha kandidater med kundens behov genom search i externa och interna kanaler
• Förhandla arvode och villkor med leverantörer
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Eftergymnasial utbildning inom relevant område
• Tidigare erfarenhet av bemanning, rekrytering eller försäljning är meriterande
• Flytande i svenska och engelska i tal och skrift
Vi tror att du är en lösningsorienterad person som motiveras av utmaningar. Du drivs av att skapa och upprätthålla goda kundrelationer vilket grundas på ditt intresse för försäljning och att göra affärer. Vidare tar du stort eget ansvar för ditt arbete och du räds inte att ta egna initiativ för att komma framåt. I rollen får du mycket eget ansvar och utrymme för kreativitet från dag ett, vi ser därför att du trivs i en miljö där du får möjligheten att utveckla både dig själv och organisationen på daglig basis. Teamet du tillhör präglas av entreprenörsanda, affärsfokus samt viljan att finna rätt person till rätt plats. Det är därför av stor vikt att du har ett genuint intresse av att göra både kunder och kandidater nöjda.
Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Göteborg
Lön: Grundlön + provision
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund